7

171 23 21
                                    

"Keşke keşke ben senin yerinde olsaydım Yoongi de Jimin olsaydı en azından ona sarılabilirdim"

"Neyse...?" Dedi Rosé

Ve geri çekildi bana baktı

Jimin den

Yanıma telefonum ve bir miktar para aldım. Evden çıktım. Dahyun un evinin önünde durdum ve kapıyı yumrukladım. Kapıyı açan bir hizmetli olmuştu. "Anneniz birada Bay Park,Dahyun hanım yukarıda müzik dinliyor". Aklıma Rosé geldi onlarda bu kadar zengindi ama babası kızını bir gram sevmiyor bir gram önemsemiyordu tek derdi yatağa kız atmaktan başka bir şey değildi Rosé nin annesi onu çok düşünüyordu ama öldü ve tek Rosé ile babası kaldı. Ablası da vardı Alice o o da öldü ve babası öldürmüştü Dahyun o zengin şımarık kızlardan biriydi.

İsmini bilmediğim hizmetli konuştu. "Efendim"

"Ha annemin yanına geldim ben"

"Geçin efendim"

Annemin yanına gidince annem bana sarıldı. "Oğlum tek yaşayabiliyor musun?"

"Evet anne"

Geri çekildi ve bana baktı. "Dahyun ile ayrılmışsınız bu bu doğru mu?"

"Evet anne doğru"

"Neden peki?"

"Iı şey anne şöyle bir kız var adı Rosé o o ç-çok güzel neyse...? İşte Dahyun kızı kızlar tuvaletine kitlenmiş bir de dövmüş bu kızında kapalı alan korkusu var işte bu yüzden *kısık sesle* Dahyun o o beni bıraktı"

"Oğlum saçmalama o o kız senin neyin oluyor sanane o kızdan"

"ANNE!"

"NE?!"

"Ben gidiyorum"

Diyip çıktım. Neden bu kadar çok sinirlenmiş ki?

Rosé den

Gülümsedim ve eve gittim şuan yatmak istiyordum ama yatamadım biri bana mesaj attı.

My Happy Bunny: Rosé bir grup kurduk katılmak istiyor musun?

Siz: Olur

My Happy Bunny: Tamam senide ekliyorum bye

Siz: Bye

My Happy Bunny 'Dedikodu yapak mı? Ezik Kezbanları' Grubunu kurdu(=My Happy Bunny=Jungkook)

My Happy Bunny 'My Sweet Cat' kişisini ekledi(=My Sweet Cat=Yoongi)

My Happy Bunny '+...' kişisini ekledi

My Happy Bunny 'My Sexy Cat' kişisini ekledi(=My Sexy Cat=Jennie)

My Happy Bunny '+...' kişisini ekledi

My Happy Bunny'+...' kişisini ekledi

My Happy Bunny '+...' kişisini ekledi

+...: Ben Jimin kaydetmeyenler kaydetsin😉

+...: Bende Tae yakışıklı olankaydetmeyenler için

+...:Bende Hoseok şu umudunuz olan

+...:Bende Jin büyük ihtimal tanımıyorsunuz tanışırız açım ben

Love Me// Jirosé (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin