Duyuru

125 12 22
                                    

Duyuru: Kitabı silmek istiyorum neden bilmiyorum? Canım sıkılıyor yani görülen kişisi ile oy veren kişisini görünce cidden canım sıkılıyor. Duyuruları okumayıp geçmeyin kısa bir ara vereceğim düzelen kadar. Duyuruya bile 1 kişi oy veriyor sevmediysen okuma bu kadar kısa.

Anket:

1.Hiç birisini kıskandınız mı? (Evet)

2. Aşk mı? Güven mi? (Güven)

3. Sevdiğiniz birisi size çıkma teklifi etse ne yaparsınız? (Herhalde üzerine atladım bende seni seviyorum aşkımm diye)

4. Okulu seviyor musunuz? (Evet)

5. Hayat nasıl gidiyor? (Berbat)

6. Hoşlandığınız birisi ile aynı odada kalsanız ne yaparsınız? (Sikerdim şaka lan ne yapardım ki? Herhalde onun ile konuşmaya çalışırdım kendisi bu aralar benden soğduda)

7. Herhangi bir partide hoşlandığınız kişi sizi dansa kaldırsa ne yapardınız? (Ne yapayım amk? Acaba ben bunları yazarken yıkık mıydım? Kabul ederdim)

8. Hiç hoşlandığınız birisinin elini tuttunuz mu? (Evet😆😆)

9. Kestiğiniz birisi oldu mu? (Evet çoook)

10. Ders çalışmak mı? Kitap okumak mı? (Ders çalışmak )

11. Sizi sevdiği halde terk edip gitti mi? (Evet nefret ediyorum ondan)

12. Enişte veya yengemiz nasıl? (Soğuk birisi,çok seksi ama gülünce çok tatlı oluyor)

13. Lezbiyen misiniz? (Hayır)

14. Panda mı? Ayı mı? (Panda)

15. Jimin mi? Rosé mi? (Bilmiyorum)

Anketimiz bitti. Yani benim aklıma gelen şeyler bunlardı. Devamı gelsin mi?

Bence kalsın...

Love Me// Jirosé (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin