8

179 19 0
                                    

Yoongi ağlıyordu. "Sana ne oldu dedim Min Yoongi?" Dedi Jennie o ise dolu gözleriyle Jennie ye baktı ve ayağa kalktı. "Annem o trafik kazası geçirmiş şuan amaliyatta"

Derken koşuyordu Jennie de arkasından koşuyordu arada sırada ise 'Yoongi dur' diyordu. Ben ile Jimin kalmıştık Jin de vardı. "Bizde gidelim mi?"

"Biz sonra gideriz"

"Annesi iyi olur değil mi Jimin?''

"Evet"

Yoongi den

Anneme ne olur bir şey olmasın ben koşarken arkamdan Jennie geliyordu Wendy i aramıştım ama başka bir erkek açmıştı. Abisi veya babası değildi. Wendy nin erkek arkadaşıymış öyle dedi ama bendim hani. Hastaneye geldiğimde Jennie yoktu doktorlara annemin nerede olduğunu söyledim onlarda amaliyatta orada ki katta olduğunu söylediler Jennie kolumu tuttu. "Yoongi ne olur dur?"

"Üzgünüm dura--"

Sözümü bölen şey Jennie nin yere düşmesi oldu o ona da bir şey olmaz değil mi? Sevdiklerimi kaybedemem. Yanına gittim ve onu kucağıma aldım. "NE OLUR YARDIM EDİN?"

Bir doktor gelip götürdü onu yanına gittiğimde önemli bir şey olmadığını söylediler

Annemin olduğu kata gittiğimde abim de oradaydı. Bana sarıldı. "Annem iyi"

İçim rahatladı. "Benim gitmem gerek sen dursan ya arada gelirim ben"

"Nereye?"

"Jennie nin yanına"

"Jennie o o kim?"

Telefonumu çıkartıp Jennie nin bir fotoğrafını bulmaya çalıştım en sonunda aklıma 1 hafta önce parkta çekindiğimiz fotoğraf geldi. Jennie yi büyütüp abime gösterdim.

"Bu kız"

"Güzelmiş"

"Öyledir hadi neyse?"

Diyip Jennie nin olduğu kata indim ve odaya girdim hemşire yoktu Jennie de dinleniyordu. Yanına gidip saçlarını okşmaya başladım. Gözünden bir damla yaş süzüldü. Sonra gözlerini açtı ve bana sarıldı bende ona sarıldım ne olduğunu bilmiyordum ya da neden sarıldığımızı ama ona sarılmak bana iyi geliyordu.

"Y-Yoongi annen o iyi mi? Sen annenin yanına git beni boşver"

"Annem o iyi Jennie merak etme"

Bana daha sıkı sarıldı. Boğacak resmen. Onun onun kokusu çok güzel. "Jennie beni boğmayı mı planlıyorsun?"

"Ahh şey dalmışım pardon"

Rosé den

My Sexy Cat arıyor

-Alo

-Alo Rosé Yoongi nin annesi iyi

-Tamam

-Tamam

-O zaman biz gelmiyelim

-Evet gelmenize gerek yok

Hemen Jimin e döndüm. "O iyi"

"Oh bee''

"Jimin ben gidiyorum"

"Bende geliyorum"

"Ne?!"

''Bende seninle senin evine gidiyorum"

"T-tamam"

Jimin benim evime geliyor ağlamak istiyorum.

Ayağa kalktığımda o da kalktı ve sinema salonundan uzaklaştık

Love Me// Jirosé (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin