@ricsi.p: Közös tetkó Emóval.
Liked by @metalrobi and 785 other
@renata.renrai: Nagyon jó
@b.viriii: KöKi 💖@kinga_szatmary: Kivételesen nagyon jól néz ki.
@b.viriii: KöKi 💖@dorian_biro: Virág nagyon hülye vagy. Miért kell összefirkáltatnod magad?? Ez az ember nagyon rossz hatással van rád! Inkább gyere vissza hozzám!!
@ricsi.p: Kedves (ja nem vagy az) Dóri! Ha Emó vissza megy hozzád a tetkó ugyan úgy ott marad. Ezen nem gondolkodtál el? Mellesleg Emóval szeretjük egymást!! Soha nem menne vissza HOZZÁD! Előbb venné férjül a kutyáját!
@b.viriii: Most R.P.-nek hívom!💖💖
@andrismetal: Dórika ha nem tetszik nem kell nézni!
@renata.rentai: Dorián. Nem muszáj ezt nézni. Egyáltalán miért követed Ricsit?
@arnold_nemenyi: Reni mi az, hogy nem ellenzed a tetkót? Jézusom Cortez az ő érdekében hagyd el.
@antaikelemen.cortez: Nem. Neményi ha nem tetszik neked sem kötelező megállni itt. Csak görgess tovább. Megmutassam, hogy kell?@marcusandmartinus: Cool
@renata.rentai: 😍😍😍😍 I love your music guys.
@marcusandmartinus: Thank you @renata.rentai
@metalrobi: Jéé. Reni tud angolul.
@ricsi.p: Thank you.
@b.viriii: Maaaac 💖💖
@arnold_nemenyi: Reni az ízlésed is sokkal roszab lett.
@PimPoca_: Na Arnold ilyet te ne mondjál, mert ha mégegyszer meghallom vagy meglátom akkor megkereslek és egy akkora pofont kapsz, hogy visszarepülsz Magyarországra!!!! (ez lennék én xdd írói szerk.)Hali!
Ha van kedvetek szerepelhettek a "könyvben" csak írjátok meg privátban, hogy milyen névvel szeretnétek benne lenni.
XOXO
ESTÁS LEYENDO
SzJG insta ✔️
De TodoHali! Ebben a "könyvben" bemutatom, hogy szerintem milyen lehet az SzJG szereplőknek az Instagram oldala. XOXO