מסתערים!

449 29 27
                                    

פרסי זימן גל מים עצום ששטף את ארו וג'יין, הם היו המומים. "חייל המשמר!" ארו קרא. אדוארד נבהל, ובלה חיזקה את המגן. חייל המשמר של הוולטורי הגיעו, והתחילו להילחם, פרסי זימן גל מים עצום, אדוארד תפס את ארו, הארי וג'יני ירו כשפי אקספליימוס על חייל המשמר והעיפו אותם, אנבת' נלחמה בסכינה מול מרקוס, ובלה נלחמה מול ג'יין ואלק, התאומים הנוראים. הוולטורי נראו מאוד מבולבלים, אבל נלחמו בכוח רב ביותר. בלה זינקה על ג'יין, וזאת נפלה על הקרקע, בעוד בלה מפרקת אותה לגורמים, אדוארד זינק על ארו וארו תפס אותו, למזלו, בלה שמה לב לזה, והעיפה את ארו ממנו. הוא חייך חיוך קטן של תודה, ומתנפל על קאיוס בעוד בלה מצליחה לפרק את ארו לגורמים. לפתע, עשן שחור נכנס לחדר, כול הנוכחים מלבד בלה עמדו משותקים, והיא מבינה ששכחה לטפל באלק. היא רצה לכיוונו ומזנקת עליו. בסופו של דבר, הראש של אלק יורד ממנו, וכל הנוכחים, יכולים לזוז. פרסי זימן גל קטן של מים, שאסף את כל החלקים של הוולטורי. "מה עושים עכשיו?" אנבת' שאלה, היא תמכה בפרסי שהתעייף מזימון המים הממושך. "הארי, תוכל לעשות כישוף שישרוף אותם?" אדוארד שאל, בעודו מחבק את בלה. "בשמחה." הוא אמר. "אינסנדיו!" הארי אמר ויצאה קרן של אור ששרפה את הוולטורי. "החירות המחודשת של הערפדים!" אדוארד אמר, ובלה חייכה. "למה? מה הם עשו?" פרסי שאל, "הם חיים המון שנים, והם בעצם הדבר הכי קרוב בעולמנו למשפחת מלוכה. הם שמרו שלא נחשוף את עצמנו לבניי האדם." אדוארד הסביר.  "אז הם הרעים בסיפור?" פרסי שאל. "בהחלט." אדוארד ענה לו.
"לפי דעתי, צריך למצוא את הדרך חזרה למבוך, אתם לא חושבים?" בלה שאלה. "לא חושב שיזיק לנו להמלט מכאן." הארי אמר. "אתם צודקים, בואו נמצא את ה Δ. אנבת' אמרה. "אציו Δ" הארי אמר, ומאחורי הווילון נראתה האות Δ . פרסי הלך לקראתה, ולחץ עליה. מאחורי האות, נפער המשך בקיר. "בואו ניכנס." אנבת' אמרה, וכולם נכנסו.
זה סוף הפרק להיום אם נהינתם אל תשכחו לתת 👍.

שלושה עולמות נפגשיםWhere stories live. Discover now