אפולו מפרש נבואה

498 25 6
                                    

אפולו הגיע ואמר, "למי שלא מכיר אותי, אני אפולו, אל הקשתות, השירה, הנבואה והרפואה. אני גר באולימפוס."
בלה נעצה בו מבט מבולבל ושאלה, "אתה אפולו מהמיתולוגיה היוונית?" "כן ערפדה נחמדה." הוא ענה. אדוארד חייך וחיבק את בלה.
"וכרגע, עליינו לפרש את הנבואה, כי ככל שנתעכב יהיה לכם פחות זמן למסע." הוא אמר, "אני מרגיש הייקו באוויר!" אפולו הוסיף לאחר שתיקה קצרה.
"חצויים יצאו למסע,
קראו לי, לעזרה." הארי אמר, "יפה, אבל אפשר להתחיל לפרש?". אפולו אמר, "כמובן!" אדוארד ובלה היו מרוכזים באפולו, כדי שהפירוש ישמר בזכרונם, הרי ערפדים לעולם לא שוכחים.
"שלושת העולמות ייפגשו- הרפתקאות יעברו.

האויב  המר מחכה בפתח, אך רק עם ישתפו פעולה האויב ינוצח.

אם האויב לא יושמד עד יום האופל, לנצחו לא נוכל, כי כולנו נמות וחסל."
אפולו אמר את הנבואה והתחיל לפרש.
"שלושת העולמית ייפגשו- קרה כבר, עולם האלים, הקוסמים והערפדים נפגשו.
הרפתקאות יעברו- הכוונה שתעברו הרבה הרפתקאות ביחד." אפולו אמר והמשיך,
"האוייב המר מחכה בפתח-
האוייבים של כל העולמות התאחדו, מעולם האלים, הכוונה לטיטאנים, הענקים, וגאיה. מעולם הקוסמים וולדמורט ואוכליי המוות, ומעולם הערפדים ה-" בלה קטעה אותו ואמרה "הוולטורי". היא ואדוארד נעצו מבטים מפוחדים אחד בשני. "מה כל כך רע בוולטורי?" פרסי שאל. בלה רעדה מעט, אדוארד חיבק אותה ואמר, "הוולטורי הם הדבר הכי קרוב בעולמנו למשפחת מלוכה, הם רעים, כוחותייהם חזקים מאוד, לכולם יש כוחות נוראיים, גם פיזיים וגם מחשבתיים." אדוארד הסביר וגם על פניו עלה פחד קל. "ולכם, אין כוחות מיוחדים? כמו לוולטורי?" הארי שאל את אדוארד. בלה אמרה, בקול שהיה מעורב בו פחד ודאגה, "לשניינו יש כוחות, אני חוסמת כל כוח שקשור למחשבות, ואדוארד יכול לקרוא מחשבות של כל אחד מלבדי, כאשר הן מופיעות בראשו באותו רגע."
"מגניב!" אנבת' אמרה. אפולו המשיך לפרש,
"אך רק אם ישתפו פעולה האויב ינוצח- כולכם חייבים לשתף פעולה, בכדי שהאוייבים שלכם ינוצחו."
"אם האויב לא יושמד עד יום האופל, לנצחו לא נוכל- אם האוייבים לא יושמדו עד יום אמצע החורף, לא נוכל לנצח אותו, כי זה היום שבו כוחות האופל הכי חזקים."
"כי כולנו נמות, וחסל- כי כולכם תמותו והכל יושמד."
אפולו אמר.
לפני שיצא אמר דבר נוסף,
"נבואה קרה,
פירוש מיוחד,
אני המלך."
זה סוף הפרק להיום, אם נהינתם אל תשכחו לתת 👍.

שלושה עולמות נפגשיםWhere stories live. Discover now