Perfectiunea

86 9 4
                                    

             Ce este perfectiunea  Mereu mi-am pus aceasta intrebare.Dar,in sfarsit am gasit raspunsul : TU!

             Esti perfecta prin gratia,delicatetea,bunatatea si frumusetea ta interioara. Poate ca sunt orb, dar stiu mai multe despre cat de frumoasa esti  decat stiu cei ce te pot vedea. Poate ca nu stiu cum arata ochii ei noaptea, cum arata cand doarme, dar chiar si asa, eu o stiu mai bine decat voi toti.

            Am doua maini, doua urechi si un nas prin care o simt. Chiar nu am nevoie de ochi. 

            Si acum imi amintesc parfumul tau de lavanda c miere, ce imi incanta narile la fiecare atingere, fiecare miscare facuta de tine . Vocea ta de inger, rasul tau de clopotel, vocea ta atunci cand esti suparata...un adevarat concert... un concert rupt din rai ce te linisteste si iti spune indirect : " Nu esti singur!".

             Si acum simt parfumul tau pe mainile mele, respiratia ta pe gatul meu noaptea in somn, chiar si acum imi amintesc de spectacolul plin de declaratii si promisiuni facte de inimile noastre, ce sareau mai sa ne iasa din piept si sa plece.

            Mana mea si acum se plimba ca prin vis pe talia ta si iti cuprinde mijlocul firav ca de papusa de portelan. Buzele mele si acum descopera "drumuri" pe fata ta, iti mai fura o sarutare de  parca ar fi prima ,nemaisaturandu-se de atingerea de catifea.

             Poate nu te-am vazut cu ochii, dar am facut-o cu inima. Feminitatea ta a fost toata descoperita de dreapta mea curioasa, iar in parul tau lung ,buclat,brunet s-a jucat stanga mea cea nazdravana.

                   Cine ar fi crezut ca eu - un orb - pot fi iubit de o zeita a frumusetii.... Cine ar fi crezut ca pot duce o viata fericita alaturi de un om "complet" ,eu avand acest handicap?  Daca mi s-ar fi spus asta acum cativa ani sigur nu as fi crezut...

                   Iubirea dintre noi se bazeaza pe ceva mult mai profund decat aspectul si durata relatiei.  Ea se bazeaza pe incredere, modul in care imi sopteste la ureche "te iubesc!" ... La inceput nu credeam in miracolul iubirii ,chiar nu credeam ca voi iubi.... Dar uite-ma....

                     Iubirea este felul in care ea imi pune mana pe umarul ei fragil si ma ghideaza, felul in care ea rade atunci cand ma impiedic, felul in care isi exprima sentimentele- nu prin priviri sa cuvinte - ci prin pasiunea din saruturile ei ce te hipnotizeaza ...

                    Ea pentru mine este perfecta. Iubirea dintre noi este un dar din rai... Acolo unde suntem noi, totul devine mai frumos, mai melodios, cu un parfum dulce de iubire... totul este rupt parca din povesti. Eu prin ea am devenit "perfect" . Ce conteaza daca esti orb sau olog atata timp cat iubesti si esti iubit? 

                    Pot spune ca sunt primul orb "perfect" si sunt fericit . Acum imi traiesc viata alaturi de Natalia, sunt profesor de istorie la Harvard si astept u drag nastere primei mele fiice. Ce imi mai lipseste?

              

           " Iubirea e un lucru gingas si se sfarma daca o atngi cu indemnuri grabite "(Liviu Rebreanu)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 30, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Orbul "perfect"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum