Opisik do Demono coś tam

13 1 2
                                    

-Misaki_Uchiha-
»Yuka Hiko
»kobieta
»1356 lat
»demon leśny inaczej nazywany też czarnym aniołem natury, lecz jest to potoczna nazwa
»cicha, lubi samotność, dosyć nieśmiała i tajemnicza. Nie lubi dzielić sie swoimi uczuciami. W tajemnicy trzyma swoje słabości, jedną z nich są właśnie uczucia. Jest troche jak zwierze, płachliwe i zagubione. Nie zna swojego miejsca, a jak nie zna, to sie boi. Jej wielką słabością jest także kontakt. Przytulanie sie, uczucia, dotyk, miłe słowa. Miała bardzo trudną przeszłość. Raczej nic nie mówi, bardzo silna i dużo potrafii, ale woli tego unikać. Bardzo słaba psychicznie, bardzo mocna fizycznie.
»160cm wzrostu, chuda, drobniutka. Porcelanowa skóra, wygląda na kruchą. Platynowo białe włosy do pasa, proste na końcach lekko lokowane. Granatowe oczy. Ubiera sie w albo sukienki niczym lolitki, albo w mundurek marynarski w kolorach granatowych i bieli. Drobne stopy, zawsze ubrane białe buciki. Nie wygląda groźnie, ani tymbardziej jak demon. Jedno oko ma zasłonięte opaską, jest ono [oko] czarne z czerwoną, przerażającą tęczówką i malutką białą źrenicą. Przekrwione. Na ciele ma pelno blizn w kształcie krzyży, najwięcej na zasłoniętym oku.
»jej moc skupia sie na jej zakrytym oku, gdy je odsłoni jest wstanie wywołać krwawienie z dowolnej części ciała wywołując niewyobrażalny ból. Karą za to jest że w miejscu zranienia powstaje na jej ciele krzyż taki duży jak rana oraz na tym samym miejscu gdzie wywołuje krwawienie. Poza tym umie gotować i jest niesamowicie utalentowaną pisarką.
»nie lubi ukazywać uczuć, lubi przytulanie oraz, gdy ktoś traktuje ją jak dziecko czyli delikatnie ją głaszcze, i jest wobec niej spokojny, lecz wstydzi sie tego...
»nie zdradzam marzeń, a celu życiowego nie ma.
»wychowana w piwnicy jako przedmiot. Zero uczuć, zero nauki o świecie, odosobnianie jej i izolowanie od świata zewnętrznego. Pamięta tylko lampy, eksperymenty, strzykawki i krew na zimnej ziemi. Była wychowana jako bezbronna. Nie wie jak sie wydostała. W wieku tylko 460 lat została pozostawiona sobie w lasach, zimnych i nieznanych jej dotąd. Zaczęła sobie sama radzić, bez uczuć, bez poczucia winy, bez strachu, jedyne co jej towarzyszyło to ból, ciemność i instynkt przetrwania. Znaleźli ją w wieku 1000 lat gdy zaczęła już rozwijać sie bardzo nasilenie. Dalej, dane skryte
»hetero, albo bi, trudno jej powiedzieć
»pisałam, boi sie uczuć, tego co nieznane. Boi sie strzykawek, tłoku i za dużej ilości światła/ iluminacji
@lovelyhuman_321 @JuliaWrblewska5 @Straciatelle_ @Rose_7227 @SweetLittleDarkAngel

Rp Zdj bo takOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz