Dobra, jest opis do rp o bnha, dzięki autorkoo!

17 1 1
                                    

1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Shigji Sakura
2. MikuMii
3. 13 lat
4. Dziewczyna
5.hetero
6. Eyedie- dzięki spojrzeniu zasłoniętym okiem na osobe jest wstanie wywołać drastyczne i bardzo bolesne krwawienie z dowolnej części ciała przeciwnika. Jest wstanie takim sposobem nawet zabić. Minusem jest to że w miejscu gdzie wywołuje krwawienie, jej samej pojawia sie blizna. (Np. Walczy z kimś, odsłania oko i wywołuje krwawienie w zdłóż pleców. W momencie, gdy osoba zaczyna obwicie krwawić, Sasuke pojawia sie blizna na pplecach takiej samej wielkości jak miejsce krwaiwenia).
7. 157cm wzrostu, 29 kilogramów. Chuda, drugie oko jest czerwono czarne, przekrwione i spuchnięte z licznymi bliznami i kreskami na powiece, oraz na tamtej stronie twarzy, która nie jest tu pokazana są ślady krwi wypływającej z tamtego ciemnego oka, jest przysłonięte białą opaską na oko. Ubrana w różowy mundurek szkolny, małe buciki, srebrne i pełno dodatków typu krzyżyki, podszycia koronki, kabaretki, podpięcia itp.

 Ubrana w różowy mundurek szkolny, małe buciki, srebrne i pełno dodatków typu krzyżyki, podszycia koronki, kabaretki, podpięcia itp

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

8. Urocza, zabawna dziewczynka, często posądzana o bycie młodszą niż jest naprawdę. Ma słabość do przytulasów i słodyczy. Jej ulubionymi kolorami są kolory pastelowe. Lubi gotować. Jest bardzo samodzielna jak na swój wzrost. Uwaga, zapnijcie pasy, ma na swoim koncie już dosyć dużą ilość morderstw, jest złoczyńcą, przeważnie działa w pojedynkę lub w dwójkę. Zdecydowała sie na to, gdy rada państwa ustaliła, aby jej quirk zostało zawieszone i gdy dostałazakaz używania go. Gdy odsłoni swoje oko do ataku, zamienia sie charakterem w dosyć mocno psychiczną. Sprawia jej przyjemność patrzenie na czyjś ból, krew i ten...podczas zbrodni często odreagowuje śmiechem co jest dosyć chore. Ma zarąbisty refleks i umie sie rewelacyjnie bronić, ale nie ma w niej za grosz siły, ani szybkości, jest Po prostu wolna, ale jej quirk troche jej w tym pomaga. Często ma migreny i skurcze części twarzy pomijając fakt jej wszystkich blizn. Jej czułym punktem najczęściej jest rozmowa o uczuciach, użalanie sie nad sobą. Po prostu tego nieznosi, często wtedy płacze, ale to z powodu jej przeszłości. Nie lubi, gdy ktoś nazywa ją z premedytacją dzieckiem, ale śmieszy ją, gdy ludzie oceniają ją na wiek koło 9 lat.
9. Od najmłodszych lat opiekował sie nią brat, Shigaraki. Chociaż nie był on najlepszym opiekunem, niby nie był on dobry, ale jednak pamięta go jako najlepsze co ją spotkało w życiu. Choć popełniał błędy, był bardzo opiekuńczy i dobrze ją wychował. Problemy zaczęły sie, gdy jej quirk zaczęło sie ukazywać. Jej prawe oko zaczęło często krwawić, zaczynała nim widzieć inaczej i zachowywała sie inaczej. Miarka sie przebrała, gdy dziewczynka miała trafić do zakładu zaostrzonej opieki prawnej z powodu zamordowania nieświadomie swojej przyajciółki w przedszkolu. Mary, tak nazywała sie znajoma, zabrała jej zabawke, a Sasuke niekontrolowanie i nieświadomie mocno rozcięła dziewczynie prawe oko na pół, następnie szyje i wszystkie tętnice. Dziewczynka zginęła na miejscu. Wkońcu po długim czasie, nie ukarali jej z powodu jej wieku. Od tamtego czasu jej brat opiekun Shigaraki codziennie zakładał jej opaske na oko, aby nikogo nieświadomie nie zbaijała.
10. Słodycze, zabawe z Togą i bieganie po lesie
11. Nie lubi, gdy ktoś odmawia jej zabawy.
12. Teoretycznie-tak. Shigaraki jest jek bratem opiekunem, lubi bawić sie z Togą, a Dabi nosi ją na barana i pomaga jej w treningach. Jednakże nic nie ma do bochaterów, jak jej ktoś podpadnie to...już jego problem, ale często biegając po lesie spotyka kogoś z bohaterów i o ile osoba jej sie nie napatoczy to nie atakuje.
13. Mina Ashido, Ochaco Uraraka i Ibara Shiozaki
14. @Axe_Boy @lovelyhuman_321 @jiminugotnopants

Rp Zdj bo takOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz