1. Jej przypuszczalne imie i nazwisko to Oma Rika, lecz nie wiadomo czy jest ono prawdziwe
2. 020 (zero two zero)
3. 17 lat
4. Kobieta
5. Możliwe że biseksualna choć nigdy nie doświadczyła stanu zakochania
6. Jej mama była prostytutką, jednakże została zamordowana. Jej tata był bankierem, lecz nie poznała go. Ma jeszcze starszego brata o tym samym nazwisku, nigdy go nie poznała, ale podobno też "zszedł na złą ścieżke". (Jak komuś brakuje postaci chłopaka i nie ma co robić z życiem to może zajumać tego brata)
7. Dosyć cicha, nieufna i bardzo chłodna lecz nadzwyczajnie okrutna nie fizycznie, a psychicznie. W pełni stabilna emocjonalnie, stoi twardo na gruncie. Nie preferuje agresji jednak czasami da sie wyprowadzić ją z równowagi. Jest niesamowicie silna, oraz ma świetny refleks choć nie widać tego po niej i większa ilość osób o tym nie wie. Często jest brana za osobe niesympatyczną, co po części jest prawdą, ale do niej wszyscy zawsze zwracają się o coś, o ile ją znają, często też ludzie ją polecają z powodu na jej kontakty. Jest mistrzem informatyki, co brzmi dosyć dziwnie jak na morderce, mordowanie sprawia jej przyjemność, a czasami przy okazji ją wzbogaca.
8. Oma jest średniego wzrostu, jest szczupła, na granicy z byciem chudym. Ma duże piersi, prawie jak w anime xD, dupe ma taką se, choć i tak na pierwszy rzut oka żadna z tych cech nie jest widoczna przez jej ubiór. Ma kruczo czarne, proste włosy do mniej więcej połowy uda, często zakrywane przez kaptur. 80% jej osoby jest zakryte przez ubranie so... Ma białą, wręcz porcelanową cerę. Najbardziej wyróżniające w jej wyglądzie są jej niesamowite oczy, o kolorze jaskrawej zieleni odbijającej światło jak oczy kotów.
9.
Normalnie ubiera sie podobnie jak jako morderca. Jest tego dużo więc wypisze w punktach (pomijam bielizne xD)
-obcisły, biały podkoszulek
-jakaś normalna koszulka, najczęściej także bardziej obcisła, czerwona, biała lub czarna
-cienki, czarny golf
-gruby, czarny sweter
-czarna kamizelka ochronna
-czarny lub beżowy płaszcz
Na górze
-maseczka, czarna
-kaptur od swetra oraz płaszcza
Na dole
-czarne rajstopy/kabaretki
-czarna spódniczka niczym z anime, plisowana z jednym białym paseczkiem (i tak jej praktycznie nie widać)
do tego jakieś drobne buciki. Nie maluje sie
Jako morderca
-ubiór taki sam tylko najczęściej bez płaszcza+pas na broń i zamiast maseczki jest czasami kominiarka.
10. Broń palna lekka, lub coś podręcznego typu łom lub nóż. Często też wywołuje śmierć samobójczą poprzez nękanie online.
11. Przez pierwsze pare tygodni ofiara jest nękana przez nią psychicznie, prowokowana do skończenia ze sobą lub zrobienia czegoś groźnego. Jeżeli osoba sama sie nie zabije, wabi ją w jej okolice i wtedy mordują ją sama. Działa w pojedynke, czasami w dwójkę. Na koncie mam tysiące morderstw.
12. Jak pisałam
-jej oczy
Oraz jeszcze pare ciekawych rzecz
-ma ciemne piegi, jest ich garstka, tylko na nosie
-zawsze ma mocne rumieńce, zasłania je maseczką
-ma uroczą szparke między zębami, dlatego wygląda przeuroczo z lekkim zezem
13. Czarny kotek bez jednego oka, jej mały podróżnik, o imieniu Neko
14. Gdy była mała, była dosyć neutralna. Żyła w średniej wielkości mieście, gdzie wszyscy ją znali. Jej mama cieszyła sie złą sławą, nawet nauczyciele w szkołach źle patrzyli na małą Riku. W szóstej klasie podstawowej nastąpiły pierwsze deficyty. Pewnej przerwy w szkole jedna z dziewczynek, która znęcała sie nad nią od zawsze sprowokowała ją mówiąc że podobno jej "tata przeruchał mame Riku." Dziewczyna nie wytrzymała i udusiła ją rękoma wbijając jej przy okazji scyzoryk do obrony własnej w udo oraz rozcinając jej całkowicie policzek. Po tym trafiła ona do wolnego poprawczaka w mieście. Potem mieszkała jeszcze 2 lata w mieście, lecz przez społeczeństwo, musiała sie przeprowadzić. Nie mieszka już w tamtym mieście od roku.
15. -Ma słabość do głaskania jej po głowie, za uszkiem i pod brodą
-przypomina kota, z ruchu, wzroku, charakteru i zachowania. Także świetnie udaje kotka ~>~
16. Przepraszam, ale chyba u mnie nikt ~_~Pewnie był za duży i nie zaliczyło xD