Jutarnje sunce obasjava moju sobu, a tople zrake mi prže lice. Jedva da sam otvorila snene oči i prepustila se čaroliji jutra. Budilica bi trebala zazvoniti za nekoliko minuta,a ja sam već budna. Polako se privikavam svome poslu i ranom ustajanju. Nisam ni svijesna koliko sam pomogla svojoj porodici pronalaskom pristojnog posla.Pogledala sam na prozor, Berlin se polako budio,prizor je bio očaravajući.Jako sam voljela jutra, to je bilo vrijeme kada ja punim svoje baterije za neke nove borbe. Jutro sam voljela jer u njemu nisam vidjela nikakvu brigu,bilo je tako smirujuće.Obožavala sam to.
_____________________
Popila sam čaj i pročitala novine.
U 8:30 sam izašla iz stana i uputila se prema autobuskoj stanici. Stigla sam u zadnji čas ,bus je bio prepun.Ovog puta, očekivala sam kontrolu , ali nije je bilo.Morala sam stajati.
Gledala sam grad i ljude koji žure da kupe svježi kruh u pekari, sve je to poticalo neku pozitivnu energiju.
Izašla sam na sljedećoj stanici, tek je bilo 8:45, imam još 15 minuta da dođem na posao. Osjetila sam da se približavam svome radnom mjestu jer je zrak počeo biti sve više zagušljiviji i zagađeniji. Pokrila sam nos i usta svojim kaputićem i potrčala prema ulazu tvornice. Radovi su bili već u punom jeku, a gospodin Smith je gledao da li su svi tu.
"Netko fali?" Gledao je veliku prostoriju tražeći mene.
"Stigla sam.Upravo.Bus je kasno pa..." Nije mi dopustio da završim rečenicu , odmah je uvažio ispriku.Nasmiješila sam se i otišla u svoj ured. Bila sam knjigovođa ove tvornice i dobila sam dosta pohvala za moj rad i trud što mi je davalo snagu za još nešto bolje.
Za mnom je ušao i gospodin Smith.
"Gospođice Patricia, lijepo izgledate."Počeškao se desnom rukom iza uha i nasmiješio.
"Hvala.I vi." Uzvratila sam.
"Htio sam pitati želite li sa mnom na doručak?" Dečku je trebalo samopouzdanja i to je bilo očito.
"Naravno." Odložila sam svoj crveni kaput na vješalicu.
"Nadam se da me vodiš na neko lijepo mjesto." Bio je on lijep dečko, visok,snažan,tamnokos,zelenih očiju i dugih trepavica.Izašao je zadovoljno.
YOU ARE READING
Be kind to yourself
RomanceCura koja je voljela jutra, sada voli noć. Cura koja je voljela društvo, sada je sama. Cura koja je voljela dečke u odijelima,sada voli u trenerkama...