Diyer hesaba ne oldu bilmiyorum... Birden yok oldu... Biraz korkuç.... Neyse daha önceki hesabım @undergamertv di ama dedim size yok oldu. Tamda yb atacak ken! Neyse bölüme başlıyalım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Derin karanlığın içinde koşup duruyorum.Nereye gidiyor?,nerde bitiyor,? nerde durucam? Gibi sorulara cevap almadan her ülke gibi beni bekliyen belki kötü belki iyi tahliden kaçıyordum.
Arkama baktım.Beni takip eden ışık sanki daha çok hızlanmış gibiydi.Bunu görünce hemen önüme baktım,derin nefesler eşliğinde daha hızlı adımlar atım.
Bir ayağıma çarpan diğer ayağım beni artık siyah olmayan yere itti.Yüz üştü düştüm.Elerimi yere koyarak kendimi beyaz yereden aldım.
Diz üştüme oturdum.Arkama bakıyordum.İnsanların bana söylediği sözler zihnime dalga gibi vuruyordu.
* NEON OTOMAN,SOYKIRIMCI,KATİL,GÜÇSÜZ,TEHLİKELİ,...*
VE daha neler neler gözlerimde kırmızı kötü ve aceleye yazılmış yazılar gibi geçti.Onları göre biliyorum......Titriyorlardı aynı benim gibi
Hemen elerimi başıma koydum kafamı eğdim.Gözleri kapadım tek söylediğim sözler.
- d...dur.....bu d..do- doğru değ....değil....kes şunu....lütfen.....
Gözlerimden ve ağzımdan akan göz yaşından bile yavaş ve soğuk olan bir şey hissettim.Gözlerimi açtım.
Yere damlıyan sıvı.......babamın eski bayrağı gibi karanlık bir yeşile sahipti.
Midemden gelen ağır bir baska yükseldi ağzıma kadar geldi fazla dayanamayıp ağzımı açtım......
TU4KİŸƏ?! ØGLŪM!!!! İŸİ MİSİN?......
DƏGİL SİN GALİBA........
BAK YAVAŞÇA DÜZELİYORUM.....BELKİ HAKLILAR NEON OTOMAN.....HAKINDA.BİZ SENİN RUHUNDA YAŞADIK EVLAT.....AMA....AMA.....SEN BİZİ HİÇ YOKMUŞ GİBİ DAVRANDIN.KENDİ PARÇANI RET ETİN.BU ÇOK YANLIŞ ÖZELLİKLE BİR TÜRK İÇİN.MERAK ETME ØĞLŪM BEN BU YANLIŞI DÜZETİCEM