Gözlerimi açtım. İlk basta ülkeyi kör eden bir beyazlık oldu. Birkaç saniye sonra beyazlık yerine sevip saydığım ülkeinsanlar geldi.
Azerbaycan ve gürcistan beton yerine kulanılan camın önünde bana bakıyorlardı, arkadan geçen veya kırmız ışığın etkisiyle duran siyah, kırmızı,sarı arabalarının sıra sıra dizildiği yolu gördüm. Başımı solo kaydırdığımda yanımdaki beyaz taburuye oturan ve göz yaşları içinde elimi tutan sarı lacivert bayraklı ukrayna.
Bu sefer ortaya baktım. Elini hastane yatağının üştüne koymus gözlerime bakıyordu.Rusya...... O... Onun burda olucağını bilmiyordum.... Çünkü bana aşıktı..... Bunu okul gezisi için gitiğimiz kırda dolunay gecesinde söylemisti. Ama ben ne gariptir ki ABD sevdim. Belki bana en çok zarar veren ülkeyi. bæbæm. haklıymıs aşk seni arkandan vuran kurşundan bile hızlı sırtından vurur.
Bunlat düşünüken gözlerim rusyada kalmıştı bunu anladığım an hemen başımı şağa azerbaycana baktım.Azerbaycan başınıyla onayladı.Sanki zor bir başarmıştım.
< hemşire>= MR. AMERICA PLEASE GIVE ME CHILDREN!
×=NOPE! THEY ARE MY CHILDREN!
Bu benim kocam amerika ( yanlış anlasılmasın türkö bir erkek) Elinde....BENİM ÇOCUKLARIM!!! BİZİM ÇOCUKLARIMIZ VARDI!!!
Onlar babalarının kucağında usul usul uyuyorlardı. Baş ucuma yaklastı ve bebeği yavaşça kucağıma aldı.
( QWQ sonunda dayanamadım fan çocuk(lar) yaptım kdjfkmfnfmn eee nasıl?)
Diğeri ise ame duruyordu.Çocuğu bendenime bastırdım.Ona baktım çok tatlıydı....6 aydır yapmak iştediğimi yaptım çocuğu-olmayan- burnuma yaklaştırdım çocuğumun gül kokusunu içime çektim.Gözlerimi kapadım bu cennet kokusunu keyifini çıkardım.Ame elini omzuma yavaşça bastırdı diğer meleğim diğer babasının kucağında uyuyordu.