Chapter 6

43 11 4
                                    



YuMin ternampak JungKook dan UI berpegang tangan bersama , banyak cameramen menggambil gambar mereka .

salah satu dari cameraman bertanya kepada JungKook .

" adakah anda berpasangan ? awak nampak sangat sesuai bersama" cameraman itu bertanya .







" katakan tidak JungKook-ah ..."








" ya , kami berpasangan" JungKook menjawab lalu senyum kepada UI .

YuMin hanya tersenyum lebar dan mengalirkan air mata setiap saat .

" JUNGKOOKSSHI !" Jimin menjerit dengan perasaan agak marah kepada JungKook .

JungKook berpaling kearah Jimin dan terlihat YuMin menagis dan belari keluar dari bangunan , JungKook mula mengejar dari belakang .

















" YUMINN ! DENGAR DULU PENJELASAN SAYA !!" JungKook menjerit dari belakang .

YuMin hanya belari sehingga -

PON ! PON ! BOOMMM

" ttak , jangan jangan . ini semua mustahil !!!" JungKook menjerit dan belari ke arah YuMin .

" YuMinnn , bertahan lahh . jangan tinggal kan saya sorang-sorang" JungKook menaggis dan memeluk YuMin yang terbaring diatas jalan itu .

" JjungKook-ah .." YuMin tidak sempat berkata apa-apa dia mengeluarkan darah didalam mulutnya dan matanya mula tertutup .

" nononono" JungKook menggelengkan kepala nya dan menagis lebih kuat .

-tamat-








-bersambung-
kskskskks , effa gurau je


































 vote dan commt

 time | jungkook Where stories live. Discover now