Ben bilmem hiç kendimi korumak zorunda kalmadım
Bilmem ben bi’ çocuğu düşünmek zorunda olmadım
Hiç evlendirilmedim
Evde dayak görmedim
Kendi evimde kendi odama zorla hapsedilmedim
Sözlerinizi kusmadım
Yurdumdan edilmedim
Nefretinizle yanmadım
Yakılarak can vermedim
Hiç kardeşim olmadı
Hiç abimden korkmadım
Okuldan alınmadım
Ben hiç öldürülmedim.#Susamam
Ben okuyamadım .
Elçin.
Herşey annem ve babamın evlenme kararı vermesiyle başladı .
Annem babama çok âşıktı ama iki tarafında ailesi izin vermedi .
Annemle, babam sözlerinde durdular ve evlenicez dediler .
İkiside evden kovuldu artık birbirlerinden başka kimseleri yoktu .
Ne kadar sadık bir aşk hikayesi değil mi? Değil, Annemle babam evlenmiş ve annem hamile kalmış .
Benim doğumuma bir kaç hafta kala babam annemi aldatmış, annem bunu görünce paramparça olmuş ayrılıp gitmek istemiş ama babam buna izin vermemiş.Ve annemi bir odaya kapatıp evden çıkmasına izin vermemiş .
Annem orda bir iki hafta kalmış .
Babam çok değişmiş, iğrenç bir adam olmuş .Annemin sesini civardan duyan insanlar gelmiş ve annemi kurtarmış .
Annem bunun üstüne babamın annemi öldürmesinden korkmuş ve bana bir mektup yazmış .
Yanından hiç ayırmamış o mektubu.Eğer kurtulursa, kendi anlatıcakmış ama eğer ölürse bunu bulmamı çok istemiş.
Ve hastaneye götürmüşler annemi .
Annem doğumdan sonra moral ve bir takım zararlar yüzünden hayatını kaybetmiş .
Bende doğduktan sonra esirgeme kurumuna verildim .
18 yaşıma kadar orda kaldım .
Sonra iş buldum çalıştım .
Kendime bakabilmek için okulu bıraktım .Şimdi çalışıyorum; temizlik, garsonluk, bakıcılık .
Hafta içi , garsonluk yapıyorum .
Hafta sonu, temizliğe gidiyorum .
Yani hayat zor ama bir şekilde alışıyorsun .Mecbursun .
Çok korkuyorum, minübüste tek kalmaktan. Evde biri varmış gibi davranmaktan, çok korkuyorum geç saate dışarı çıkmaktan .. peki ben neden korkuyorum .
Bende insanım dışarı çıkabilirim , evde yanlız kalabilirim, toplu taşıma araçlarında sırf arabada tek kalmayayım diye bir kaç durak erken inmek istemiyorum .Benimde yaşama haklarım var , neden dövüyor, öldürüyorsunuz.
Beş dakika daha yaşayamaz mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFİR
ChickLitKaçırıldığım o yerde açtım gözlerimi , korkutucu ve karanlıktı . karanlık olması bile yeterliydi korkmama . önüme oturdu . 'beni ... sevseydin burda olmıycaktık.' Dedi. 'buraya getirmen neyi değiştiricek ki ... yine nefret ediyorum senden.' kadına...