Bugün pazardı ve temizliğe gelmiştim, ev kasvetli bir duruşa sahipti .
Hafta sonları bile dinlenemiyorum, çalışıyordum .'Ben şimdi çıkıcam saat 7'ye kadar bitmiş olsun. Sana berin hanım yardımcı olur.'
Dedi ve gitti ev sahibi kadın .
Bende dediği gibi berin ablanın yanına gitim ve temizlik malzemelerinin yerini sordum .Dün iş yoktu o yüzden evde kalıp temizlik yapmıştım.
Bugün temizliğe geldim yarınsa kafe işlerine devam edicem.Sorumluluk, çok zor bir mücadele .
Tarif ettiği odanın kapısını açtım .
Açtığım gibi karşılaştığım manzarayla hemen kapıyı kapattım .'Gir .'
Diye bir ses duydum .
'Ben yanlış odaya geldim çok özür dilerim .'
Dedim.
'Bekle orda .'
Dedi adam .
Gördüğüm manzara gözümün önüne geliyor utanıyordum.
'Benim işim var gitmem lazım. '
Dedim .
'Bekle dedim.'
Diyerek uyardı .
Elimi anlıma çarptırdım .Aptal kız insan dikkatli dinlerdi kadını şimdi böyle olmazdı .
Kapı açıldı ve o kız geçti .
'Aptal sürtük.'
Dedi .
Birden ona doğru döndüm.'Siz ne biçim konuşuyorsunuz.'
Dedim .
Ama arkası dönük ilerlerken orta parmağını kaldırıp birde hareket çekti .
Garipseyip bir yandan da sinir oluyordum.'Gel.'
Sesini bir daha duyunca içeri girdim .
'Bakın ben çok özür dilerim bilmi....'
Lafımı böldü .
'Kıskandıysan seninle de eğlenebiliriz .'
Dedi .
İlk başta anlamadım ve sorguladım .
'Efendim .'
Dedim .
'Yani güzel kızsın neden olmasın ki .'
Dedi .
'Siz ne diyorsunuz bir farkına varın isterseniz.'
Dedim ve arkamı dönüp gittim .
Burda daha fazla kalamam bir kaç lira için düştüğüm konumda kalamam .
Nasıl insanlar bunlar ya , iğrençler.'NEREYE PRENSES .'
Diye yukardan bağırdı .
Dönüp yukarıya baktım .'Arsız herif.'
Dedim ve tekrar dönüp ilerledim .
'Dur ya biraz .'
Dedi ve merdivenlerden koşarak indiğini duydum .
Pislik, ne yüzsüz herifsin be birde utanmadan peşimden geliyor .
Kolumu tutup kendine doğru çevirince iyice sinir oldum .
Ve kolumu kurtarıp iki elimle göğüsüne doğru baskı uyguladım ve birkaç adım geriye sendelendi. Ellerini yukarı kaldırdı.'Tamam prenses .'
Dedi .
'Sen ne hakla bunu yapabilme cesareti buluyorsun kendinde .. Ben o yataktaki kıza benzemem .'
Dedim .
'Benzetmemi ister misin?'
Demesiyle tokatı da yedi .
Aslından bu ülkede yaşamak zor , birde kadınsan bazen imkansız konumuna bile getirebiliyorlar .
Mesela boğazından kesiyorlar , diri diri yakıyorlar, 20 yerinden bıçaklıyorlar, önce tecavüz edip sonra öldürebiliyorlar ve iyi hal indirimiyle bir daha yapmak için yaşıyorlar . Peki ya adalet ona ne oluyor, o susuyor . Kadın cinayetlerine ,çocuk istismarına, hayvan işkencelerine
indirim olmaz.
Para ödeyip hayvana tecavüz edemezsin !Rabbim der ki; hayvanlar benim sessiz kullarımdır, şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFİR
ChickLitKaçırıldığım o yerde açtım gözlerimi , korkutucu ve karanlıktı . karanlık olması bile yeterliydi korkmama . önüme oturdu . 'beni ... sevseydin burda olmıycaktık.' Dedi. 'buraya getirmen neyi değiştiricek ki ... yine nefret ediyorum senden.' kadına...