Φιληθικαμε παθιασμένα! Ηταν το πιο σωστό πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου. Ένιωσα υπέροχα. Όμως ένιωθα και τρομοκρατημένη. Τι ήταν τώρα αυτό; Φοβόμουν να μην τον χάσω ξανά. Ήταν φανερό πως το ήθελε και εκείνος αυτό που έγινε. Όμως μετά από αυτό τι; Θα το συνεχίσουμε φιλικά; Δεν ήξερα αν θα μπορούσα να τον ξανά δω φιλικά.
Σταματήσαμε! Είχα μάθημα οδηγήσεις σε λιγότερο από 15' και έπρεπε να ετοιμαστώ. Ετρεμα! Από τον ενθουσιασμό, από τον φόβο, από την αγωνία. Δεν μιλήσαμε πολύ. Δεν είχαμε και χρόνο άλλωστε.
Μετά το μάθημα μου ξανά βρεθήκαμε.
<<Το μετάνιωσες; >> τον ρώτησα και εκείνος μου απάντησε με ένα ακόμα παθιασμένο φιλί.
- Σου φαίνεται να το μετάνιωσα;
- Δεν θα έλεγα ότι φαίνεται κάτι τέτοιο. Τώρα όμως τι;
- Τι εννοείς;
- Δεν νιώθω ωραία από την μία! Μένεις ακόμα με την κοπέλα σου...
- Δεν είναι κοπέλα μου πια! Είμαι ελεύθερος! Μένω αναγκαστικά μαζί της μέχρι να μαζέψω κάποια χρήματα και να νοικιάσω δικό μου σπίτι.
Το αφήσαμε εκεί. Συνέχισα να τον φιλαω μέχρι που έφυγε. Δεν ήθελα να φύγει. Όταν ξάπλωσα και συνειδητοποίησα τι ακριβώς είχε γίνει ήθελα να ταιριάξω από ευτυχία! Ήμουν τόσο χαρούμενη. Φιλούσε υπέροχα. Φιλούσε αληθινά, με πάθος!Μετά από δύο μέρες είχε στο σπίτι του τραπέζι τους φίλους του για τα γενέθλια του. Υπέθετα πως θα τελειώσει αργά. Όμως το κινητό μου χτύπησε κοντά στης 21:30. Μου είπε πως τον φέρνει ο φίλος του στο σπίτι μου και ότι εάν θέλω μπορεί να μείνει σε εμένα. Ξαφνιάστηκα τόσο πολύ! Δεν μπορούσα να συγκράτησα την χαρά μου. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω τηλέφωνο την κολλητή μου να της το πω και το δεύτερο να ετοιμαστώ!
Ήρθε, καθίσαμε, μιλήσαμε και εν τέλει αργά το βράδυ κάναμε έρωτα! Ηταν ένα απ' τα πιο όμορφα βράδια! Τον άγγιζα και με άγγιζε παντού. Ένιωθα το σώμα του πάνω στο δικό μου. Τα χείλοι του να εξερευνούν κάθε εκατοστό του κορμιού μου. Ήταν μαγευτικά! Ξάπλωσα στην αγκαλιά του και οι δύο μας γυμνοί. Ήθελα να του πω ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του. Όμως δεν ήθελα να τον φορτίσω πάρα πάνω. Είχε ήδη πολλά στο κεφάλι του ώστε να βάλει και εμένα. Εκτός αυτού δεν ήθελα να το πω. Μου είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν είναι σε φάση για σχέση και όλα όσα περιλαμβάνει. Στην ουσία ήμασταν αυτό που λένε "friends with benefits". Τίποτα περισσότερο.
Καθόμασταν στο δωμάτιο μου και μιλούσαμε και μου έκανε μια παράξενη ερώτηση που δεν το την είχα σκεφτεί και εξαιτίας αυτού δεν μπόρεσα να κάνω την απάντηση μου να είναι πιστευτή. <<Θα σε πείραζε αν πήγαινα με άλλη; >>. Δεν ήμουν προετοιμάσμενη για αυτό. "Προφανώς και θα με πειράζε! Σε θελω μόνο δικό μου" αυτό ήθελα να απαντήσω. Όμως η απάντηση μου ήταν ένα <<Όχι! >> το οποίο δεν ήταν καθόλου πειστικό.
- Εσένα θα σε πειράζε αν πάω με άλλον;
- Όχι φυσικά! Εφόσον δεν έχουμε κάτι μεταξύ μας γιατι να με πειράξει; Είσαι ελεύθερη να κάνεις ότι θες.
Απογοητευτικό! Ήθελα τόσο πολύ να ακούσω κάτι άλλο.
- Ωραία! Μιας και το αναφέραμε, δεν κανονίζεις το ραντεβού που μου έλεγες με τον συνάδελφο σου; Να γνωριστούμε!
- Οκ! Κάτι θα κάνω!
Ξανά απογοήτευση! Δεν έδειξε να τον ενόχλησε ούτε ελάχιστα.Έτσι πέρασαν οι μέρες. Όσο περνούσαν τον ερωτευόμουν όλο και περισσότερο. Όσο περισσότερο τον ερωτευόμουν τόσο περισσότερο Φοβόμουν για το που θα κατέληγε όλο αυτό. Ετρεμα στην ιδέα του ότι θα ερχόταν μια μέρα και θα μου ανακοίνωνε ότι ερωτεύτηκε μια άλλη κοπέλα και ότι όλο αυτό μεταξύ μας θα έπρεπε να σταματήσει.
Δεν ήξερα αν θα άντεχα κάτι τέτοιο.Ένα βράδυ βγήκαμε να περπατήσουμε. Είχε πολύ ωραίο καιρό. Δεν έκανε ζέστη ούτε είχε κρύο και φυσούσε ένα γλυκό δροσερό αεράκι. Είχαν μαλώσει εκείνη την μέρα και ήταν λίγο εκνευρισμενος μαζί της. Καθίσαμε σε ένα παγκάκι. Ήθελε να μου πει κάτι. Είχα τρομάξει λίγο. Δεν ήθελα να παραμυθιαζομαι ότι θα μου πει ότι έχει αισθήματα μαζί μου, ομως ούτε ήθελα να σκέφτομαι ότι θα μου πει ότι θέλει να το τελειώσουμε. Ξεκίνησε λέγοντας μου ότι τον κάνω χαρούμενο, ότι του δείνω δύναμη ότι δεν θέλει να με χάσει. Όσο μου μιλούσε απλά ήθελα να κλάψω. Ένιωθα σαν μωρό παιδί που του λέγαν ότι ήθελε εκείνο να ακούσει. Και τελικά μου το είπε. Νόμιζα ότι ονειρευόμουν ή ότι δεν άκουσα καλά. Αλλά μου το είπε <<είμαι ερωτευμένος μαζί σου >>!
Ανταλλάξαμε τα συναισθήματα που είχαμε ο εμάς για τον άλλον επιτέλους ελεύθερα και ειλικρινά.
Με συνόδευσε μέχρι το σπίτι μου και έφυγε. Όταν έφτασε μου έστειλε μήνυμα για καληνύχτα και πέσαμε για ύπνο.
Το κινητό μου δονηθικε! Ηταν γύρο στης 3 ηωρα το πρωί. Τρόμαξα στην αρχή. Ποιος ήταν τέτοια ώρα; Τι έγινε; Όταν είδα ποιος ήταν χαμογέλασα. Το μυαλό μου πήγε στο ότι του έλειψα και βρήκε ευκαιρία να με πάρει. Ίσως είχε κοιμηθεί εκείνη. Μετά σκέφτηκα ίσως έγινε κάτι. Ίσως μάλωναν. Το σήκωσα. Ψιθύριζε! Δεν ακουγόταν καθόλου σχεδόν. Με δυσκολία μπορούσα να διακρίνω αν όντως μιλάει κάποιος ή αν κάνει ήχους το κινητό. Τον ρώτησα αν είναι όλα καλά. Μου είπε όλα καλά και άρχισε να μου μιλάει όμως δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς έλεγε. Μετά από αρκετή προσπάθεια άκουσα την έξεις φράση
- Θέλω να τελειώσουμε! Θέλω να τα ξανά βρω με την κοπέλα μου! Δεν θέλω να μάθει για εσένα θα πληρωθεί. Μην με ξανά ενοχλήσεις. Τελειώσαμε!
Όχι! Δεν μπορούσα να το δεχτώ αυτό! Πριν λίγες ώρες μου είχε πει ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου.
- Δεν μιλάς εσύ σωστά; Δεν μπορεί να τα λες αυτά.
- Μην με ξανά ενοχλήσεις!
Το έκλεισε. Δεν είχα καν προλάβει να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί. Άρχισα να βουρκώνω. Όχι! Δεν ήταν αυτό! Κάτι γίνεται...
VOCÊ ESTÁ LENDO
My favorite love story
ContoΤι μπορείς να κάνεις όταν αναζητάς κάτι στη ζωή σου για το οποίο δεν έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται; Τι μπορείς να κάνεις εκτός απο το να το αναζητάς; Να το αναζητάς μέχρι να το βρεις...Και εάν επιτέλους το βρεις, να κάνεις τα πάντα για να το κρατή...