"Fazla içmişsin sanırım..." dedi Changbin.
"Hayır sana aşık olduğumda hiç içmemiştim."
"Peki sana nasıl inanayım?"
"Gel seni biriyle tanıştıracağım." diyip Changbin'i sürüklemeye başladı Felix.
"Chan hyung,bak bu Changbin sana bahsettiğim."
"Oha bide sevgilim diye benle mi tanıştırıyorsun?"
"Hayır ne sevgilisi yok öyle bişey? Felix gelip bana beni sevdiğini söyledi tanıştık o kadar." Changbin şaşırmıştı. Fakat hoşuna gitmişti. Evet bu turuncu kafa yakışıklıydı biraz.
"Bi dakika nasıl yani?"
"Hayır yok öyle bişey." dedi Felix.
"Peki bende seni seviyorum. Bitti mi,azad edildim mi?"
Felix,Changbin'in dudaklarına yapışmıştı. Belkide bardaki çoğu kişi onlara bakıyordu. Ama Felix onları umursamamıştı. Changbin gözlerini ayırmayı bırakıp Felix'e karşılık vermişti.
.
.
.
.
.
.
."Çocuk benden önce sevgili yaptı. Ben gidiyorum."
"Nereye daha yeni geldik ayol." diyip Woojin onu durdurdu.
Woojin'de Chan'ın dudaklarına yapışmıştı.
TAMAM TAMAM GERİZEKALI MİSAKİ'NİN KAFASINDAKİLER SONA ERDİ HİKAYEYE DÖNELİM. BURASI HİÇ YOKMUŞ GİBİ DAVRANIN.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Çoktan bardan "ooo" sesleri yükselmişti."Waow sanırım artık odada kalabilirsin Changbin."diyerek geldi Sunmi. Changbin,Sunmi'ye göz devirdi.
"Senin odana kalmadık.Otele gidebiliriz."diyip Changbin Felix'in elini tuttu.
"Çocuğa bak iki saniyede kaptı Hulk gibi çocuğu." diye söylendi Chan.
"E ne bekliyoruz o zaman?"diyip Felix Changbin'i kucağına aldı.
BEN NE YAZIYORUM AMK GÖZÜME ÇOK FAZLA CHANGLİX KAÇTI SAKİN OLAMIYORUM...
(mygodchanglix)