~~
"Changbin?"
"Hııh?"
"Kalk artık öğretmen geldi."
"Sunmi beş dakika daha..."
"Changbin ne diyorsun kalksana."
"Hıııh rahat bırak beni."
"SEO CHANGBİN HEMEN AYAĞA KALK!"diye gürledi öğretmen. Öğretmenin yanında durduğundan anlaşılan sınıfa yeni gelen çocuk kıkırdadı.
"Özür dilerim öğretmenim."
"Bir daha olmasın. Neyse evet çocuklar bugün sınıfımıza yeni bir arkadaşınız katıldı."
Changbin öğretmenin yanında duran çocuğa baktı. Sanki o an zaman durmuştu. Yeni çocuk ve Changbin göz göze gelmişti. İkisi içinde zaman durmuş gibiydi. Etraftaki sesler uğultu gibi geliyordu ikisine de.
"Changbin'in yanı boş oraya geç Felix." diyip Felix'i Changbin'in yanına göndermişti öğretmen.
"Merhaba ben Felix."diyip elini uzattı Felix.
"C-Changbin."diyerek titreyen elini uzattı ve Felix'in elini tuttu Changbin. Tamda o sırada Felix'in rüyasında gördüğü Felix ile aynı olduğunu fark etti.
"Şey sanırım ben seni tanıyorum."
"Öyle mi? Ben seni ilk defa görüyorum halbuki."
"Hayır seni rüyamda gördüm az önce."
"Cidden mi? Noluyordu?"
"Biz bir barda tanışıyorduk. Sen bana beni sevdiğini söylüyordun. Daha sonra bende senden hoşlanıyordum ve biz sevgili oluyorduk. Hatta yanında senden bir kaç yaş büyük sarı saçlı biri vardı. İsmi Chan'dı sanırım."
"Oh Chan benim abim. Sen bunları nasıl görebildin?"
"Changlix ikilisi ya konuşmayı kesin yada koridorda bekleme cezasına çıkın!" diye bağırdı öğretmen.
"Bizde burada paramızla bağırtı yiyoruz." dedi Changbin,Felix Changbin'in bu lafına gülmüştü.
Paramızla derken özel okul:) KOSKOCA CHANGBİN NORMAL OKULA MI GİTCEK AA.neyse.Gerçek sandınız diil mi?? EHEHEHHE!! Ben o kadar çabuk sevgili yapar mıyım onları aaAA nerede görülmüş bu kadar kolay aşk hikayesi tch tch mygodchanglix sana aşkım