Ah Adam Ah ...

108 1 3
                                    

Bugün pazartes yine depresyon yine depresyon.Okul için hazırlanıp evden çıktım.Okula vardığımda karşımdaki manzara beni gerçekten üzdü Adamla Erin önümde yiyişiyorlardı ama bunu bana yapmayın Adam bunu bana yapma ...

Moralim bozuk bir şekilde sınıfa girdim hayat bana yine yaptı yapacağını .Siz merak etmişsinizdir hiç arkadaşın yokmu diye Maalesef o konudada hiç şansım yok sınıfta en arkada otururum benim yan tarafımda Adam ve Erin oturur derste bile yiyişirler . Erin bildiğim kadarı ile zenginde.Adam bu yüzden onu seçmiş olmalı KESİNLİKLE...

Derste dalmışım öğretmenin bağırma sesi ile irkildim bana

-Evet cevabı alabilir miyiz tatlım ?

-IIIIII-IIIIIII-IIIIIII- Trablusgarp  savaşı. dememle bütün sınıf bir kahkaha attı.

-Sen 8. sınıfta kalmışsın .dedi öğretmen kızarak moralim -0 lara düştü 

Eve vardığımda tartılmak istemiştim çükü bugün çok yorulmuştum eskiden bu kadar yorulmazdım 8. sınıf hayatım böyle değildi bam başkaydı okulda herkez beni tanırdı çeşitli sporlar yapardım her gün yeni sevgilim olurdu her gün yeni arkadaşlarım olurdu bana ne olduysa lise 1 e geçtiğim zaman birşeyler oldu bunun sebebi... Adam adam benim kalbimi kırmıştı hemde çok kötü ama onu hala seviyordum hala seviyordum Mezuniyet günü benimle dans etmek için söz vermişti bana kendisi teklif etmişti bende kabul etmiştim hemde 10 larca kişinin arasından o ise beni Mezuniyet günü arayarak çok hasta olduğunu gelemeyeceğini söyledi.Bende buna saf gibi inandım benimde gitmememi istedi bende olur dedim ama çoktan mezuniyetteydim birde ne göreyim Hasta Adam en yakın arkadaşımla el ele kol kola yiyişe yiyişe mezuniyete gelmiş beni farkedince yanıma geldi ben ise koşarak kaçtım arkamdan bağırdı ama nafile O Günden sonra böyle oldum...

Hayatıma mahveden oydu ama onun için yaşıyordum...

Tartıya çıktım o_o 

Ama-Ama-Ama Ben-Ben  70 kilo olamazdım...

       

ARKADAŞLAR YORUM YAPIN BENİM İÇİN ÇOK ÇOK ÖNEMLİ ^-^

BENİ KARŞILIKSIZ SEVECEK MİSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin