6. Bölüm

96 10 4
                                    

Hem telefondan hem de bilgisayardan yazdığımız için, yazim hataları varsa şimdiden üzgünüüz ^^

Gözlerimi hafifçe açtım şimdi daha iyi hissediyodum. En azında üşümüyordum. Yatakta hafif kıpırdanmaya çalıştım ama bişey beni sıkıca tutuyordu bian korkmadım değil, yavaşca kafamı döndürdüm ve yanımda bana arkadan sarılan Geceyle karşılaştım kafası yastığa gömülmüş tek eli saçımda diğeri ise belimde duruyodu. Saçlarımın yüzüne gelen kısmı biraz iz yapmıştı. Hafif doğrulup kendime gelmeye çalıştım. Gece hala uyuyodu ve uyurken çok şeydi.. şey işte... masum ve tatlı.

Biraz böyle kaldıktan sonra yataktan zorda olsa Gece yi uyandırmadan kalkabilmiştim. Hemen acil bi şekilde tuvalete koştum *sonuçta dün en son buz gibi bir suya atılıp daha sonrasında uyuyakaldım bende insanım -,-* işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim su almak için. Melisa mutfaktaydı yanına gidip ''Günaydıın'' dedim ve tebessüm ettim o ise sahte bi gülüşle karşılık verdi, kaç yıllık arkadaşım sonuçta sahte gülüşünü ,içten gülüşünü iyi bilirim ben onun. Dünde bana kuvetteyken çok tuhaf bakıyodu noldu acaba? Nese şimdi buna kafa yoramıcam çünkü kafam kazan gibi çok ağrıyo.

Hızlıca bardağımı alıp odama doğru gittim. Gece hala uyuyodu ama iki büklüm olmuş battaniyenin tekinden bacağını sarkıtmış, saçları iyice dalğılmıştı ve biraz horultu eşliğinde gamzeleri belli oluyordu. Elimde bardakla yatağa doğru yaklaştım yatağımın hemen yanına yere bağdaş kurdum, yatağım zaten yüksek değildi hatta normale göre baya alçak diyebilirim böylece ona dahada yakın duruyodum. Elimdeki suyu bitirince kafamı yatağıma yaslayıp biraz izledim onu. Ağzı hafif acıktı ve arada horultular çıkırıyodu, saçlarının bi kısmı önüne geldiği için arada rahatsız olup burnunu kırıştırıyodu. Bu haline gülmemek için dudaklarımı ısırdım. Gece'yi izlerken yavaştan yavaştan uykum gelmişti, yatağımın kenarına yasladığım başım işimi dahada kolaylaştırıyodu bi süre sonra gözlerim hafif hafif kapanmaya başadı.

Tek sorun benim elimdeki bardağı bi yere koymamamdı, gözlerimi kapatırken elim güçüzleşmiş ve bardak birden yere düşmüştü. Çok yüksekten düşmemesine rağmen betona düştüğü için reflex olarak yerimden sıçradım. Gece de benim sıçramamdan dolayı bianda kalktı;

''TUANA!! SAKİN BEN YANINDA-''

Bian endişeyle yataktan fırladı ben nolduğunu bile anlayamadım. Sonra duraksadı ben yerde ona şaşkın gözlerle bakarken derin bi nefes aldı bende hemen yukarı kalkıp yanına oturdum hafif tebessümle

''Shh ben iyiyim bi sorun yok. Sen iyimisin? Rüyamı gördün? ''  bu haline aslında gülmüştüm içten içe komik..komik ve tatlı evet. Çok telaşlandığı ve endişelendiği belliydi yüzünde hafif korkuda vardı. Benim dediklerimden sonra eliyle saçlarını karışrıdı hafif kızarmış yanaklarla bana baktı. Bu haline dayanamayım sesli bi şekide güldüm. Oda başta şaşırsada sonra oda gülmeye başladı.

''Bakıyorum çabuk toparlanmışsınız Tuana hanım, Sevindim.'' dedi gülerken 

''Ee sayenizde Gece bey...''  dedim bende gülerek bian ciddileşicek gibi geldi sonra  bıraz o erkeklerin kendine has pis sırıtısı bırazda utangaçlıla

''Hı öylemi...'' dedi o an fark ettim gerizekalı kafam sabah kaktığımda yanımda o vardı hemde bana sarılmış bi şekilde! Kesin onu söylediğimi sandı ayy rezil oldum valla nese bozuntuya vermek yok kendine gel kzıım 

''Yaa tabii o buz gibi su... Valla uzun süre soğuk suya yaklaşamıcam sayenizde..'' dedim gülerek en azında iyi toparlamıştım. Gece de bian düşünür gibi oldu oda bozuntuya vememeye çalıştı ama yüzünün hafif kızarması ve parmağıyla oynaması onu ele verdi -psikoleji okuyom ben bırakında bilim o kadar ahsad- olayı toparlamak adına 

The New York StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin