,,Už ses vyspal..?"
,,Myslím, že ano.. Kolik je?"
,,Budou tři hodiny."
,,Ah, zmeškal jsem tolik času.."
,,To nevadí, jsem rád, že ses vyspal."
,,Jenže ty jsi tu byl celou dobu jen sám se sebou a neměl se s kým bavit... A to jsem vůbec nechtěl."
,,To přeci nevadí, jak jsem říkal... Jsem rád, že ses vyspal, je jedno, jestli jsem tu byl sám na sebe nebo ne."
,,Musel ses nudit.."
,, Přiznávám, trochu ano..."
,,Trochu?"
,,Dobře, tak trochu víc, no."
,,Nah... Nebudu ti tu už překážet, určitě ti tu zabírám spoustu místa."
,,Kolikrát se mám opakovat, Tae? Nevadí mi to."
,,Ale mně ano... Měl bys mít jen klid a neměl by tě nikdo otravovat... Neotravuju tě?"
,,Vůbec ne..! Jsem rád, že tu se mnou nakonec jsi.."
...
,,Tae..?"
,,Copak?"
,,Mám strach."
,,Oh, Jeonggukie... Ničeho se neboj, ano? Budu tu celou dobu s tebou."
,,A-ale... Co bude potom? Moc se bojím, Tae.. Třeba to bude jen tma. Nebude to moc bolet? Třeba to bude pomalé..."
,,Jeonggukie, klid, ano? Všechno bude v pořádku. Bude to, jako bys šel spát, hmh?"
,,Ale co když ne?"
,,Určitě ano. Budu tu s tebou a budu dohlížet na to, aby se ti nic při usínání nestalo, dobře?"
,,Děkuji. A neplakej prosím..."
,,Umhm... J-jo.."
,,Nikdy tě přeci nakonec neopustím... Budu s tebou, v tvé paměti, v tvém srdci.."
,,K-když já..."
,,Nic neříkej.. Nic neříkej Tae..."
...
,,Jeongguku?! C-co to je?"
,,M-mám takový pocit, že..."
,,Ne... Tak brzy?! No tak, to mi nesmíš teď udělat... Prosím, Jeonggukie..!"
,,Omlouvám se Tae. Strašně moc se omlouvám."
,,N-ne, ty... Ty nemusíš."
,,Mám tě rád Tae, ano? Strašně moc tě mám rád! Prosím.. N-nezapomeň na mě... Prosím..."
,,Také tě mám rád Jeonggukie... Miluju tě, víš?"
...
,,J-jeonggukie?!"
,,Jeonggukie!!"
,,Ne, prosím... N-ne... Ješ-tě ne, prosím..!"
_______________________________________
Myslela jsem, že to bude v pořádku, ale... Potřebuju kapesníček!!!
Ah, nikdy bych si nemyslela, že budu brečet nad vlastní kapitolou... Nu což, citlivka jsem :')
A pro vás všechny ostatní...
*otevírá pojízdný stánek s kapesníčky všeho druhu pro všechny zdarma*Berte hodně, šetřete... Zítra ještě jedna kapitola, mí milí, tak opatrně, ať vše nevypotřebujete...
Luv u and good night ><
ČTEŠ
I'm sick, Tae [j.jg x k.th] - texting ✔
FanfictionJeongguk, chlapec trpící rakovinou, kvůli níž musí být jen v nemocnici na lůžku, izolovaný od všech svých přátel a příbuzných, kromě své milující matky. Taehyung, poněkud zvědavý 19ti letý kluk, jež díky svému zvrhlému chování napíše právě Jeongguko...