Miért?.....

56 0 0
                                    

-Csak... boldog... akartam...lenni- ejtettem ki a kezemből a telefonom és rogytam a földre miközben szememből hullottak a forró friss könnycseppek.

-------------

Szép Júliusi délelőtt volt örjítő volt a forróság a kinti betonon szinte szalonnát lehetett volna sütni tükör tojással.
Mikor kimentem a konyhába ebédelni anya köszöntött egy jókora csirkével és krumplival.

-Boldog Névnapot édesem- tette elém az ételt és homlokon csókolt.
Megköszöntem majd hozzá láttam.

Délutánra mindenki felköszöntött, testvérek, unokatestvérek, nagyszülők, keresztszülők, mindenki aki fontos volt számomra, gondolt rám aznap...
Egy valakit hiányoltam akivel napok óta nem beszéltem, én sem írtam, ő sem írt. Már szinte kezdtem hagyni a dolgot, hogy egyáltalán érdeklem vagy hogy számítok neki, de azért reménykedtem hátha...

Végül rezgett a telefonom.. Az ő chatfeje bukkant fel a telefon sarkában.
Megörültem, gondoltam: Végre, hát nem csalódtam és tényleg szeret és nem hitetgetett már hónapok óta...
...
Mikor megnyitottam az üzenetet megállt bennem minden. Úgy éreztem egy világ tört össze bennem.

Láttam őt ahogy átölel, megfogja a derekam, magához húz és megcsókol.
Láttam azt a pillanatot mikor jobban megismertem.
Láttam a beszélgetéseinket.
Láttam azt mikor a buszmegállóban átöleljük egymást a vállába fúrom a fejem és motyogva kimondom azt a szót amit rég nem mondtam senkinek sem és nem is éreztem.. "szeretlek"
a válaszra mi oly boldoggá tett és amit elnem tudtam képzelni hogy ebben a retek életben hallani fogok bárkitől is "én is téged"

Aztán visszatértem a valóságba a földön összerogyva bámultam könnyes szemmel a telefont amin megnyitva ott volt az üzenet... Az az üzenet ami tönkre tette mind azt amiben reménykedtem...és bíztam..
hisz.. én csak boldog akartam lenni....


Sziasztok itt lenne egy újabb sztori amit már rég leakartam írni, le is írtam de nem volt hozzá bátorságom kitenni, viszont most úgy voltam vele hogy végülis mért ne xdd. Mostanában nem igen volt időm és energiám folytatni az eddigi sztorikat ez is csak úgy kibukott belőlem 😅.
Persze igyekszem folytatni a többit is 😊
Remélem tetszik/tetszeni fog 😅
Puszii 😘

Csak boldog akartam lenni... Where stories live. Discover now