Selamün aleyküm genç ve kendini genç hissedenler!
Bu gün de merhaba sizlere. Biliyorum, pek sık bölüm atmıyorum. Bence bunu siz de biliyorsunuz. Bu mesele benim unutmam ve akli gelmemesi veya birkaç nedenden dolayı olabilir. Yani sonuçta insanoğluyuz değil mi? (Burada şunu koymayı çok istiyorum:😊 ki koydum)
Burayı geçelim. Şimdi şu resimcağıza -resimceğiz mi ki?- bakıyoruz. Evet şu alttaki.Bunu sevmiştim bir ara. Tabi burada net değil. Bu, benim çekmeyi becerememiş olmamdan dolayıdır. Ama kendisini severim yani.
Şimdi şuraya bir şâheser bırakıyorum.Okul sıralarınında hayatımız şejillenirken arada biz de onları şekillendirmeyelim mi? Tabii sonra siliyorum. Kalmıyor öyle, sevmem zaten yazmayı sıralara. Ama bir güzel, bir güzel. Bu sıralar ne işlere yarıyorlar ya! Kendimi çizerken buluyorum, hep sıradan. (Buradan bir espiri çıkarırdım ama kalsın.)
Neyse şimdi bu resim de hatta resimler de böyle çizimler işte. Açıklayamadım, mâzur görün beni. O sol gözü yapamadığımı saçlarıyla mükemmel kapatmışım ki zaten yamuk yumuk gözleri var.
Tamaam, bir de sizleri şöyle alalım.Bu ise karışık bir şey. Aslında çok da karısık değil anlatayım:
Şimdi derste ben dedim ki hadi bi' çizim yapayım. Üstünkörü hocayı çizmeye çalıştım, tabii o değil bu andırıyor sadece. Ona bakarak -ne deniyordu şuna- feyzaldım. Imm, o terim aklıma gelmedi şu an. Neyse, işte böyle onu feyzalarak çizdim. Tabii tam olmamış olabilir. Hoca yerinde durmuyor ki, ne yapayım? Kıpır kıpır mübarek.
Şimdi son olarak şöyle bir resme bakalım arkadaşlar.Evet arkadaşlar, bu görmüş olduğunuz resim yazları denemeden sonraki çalışma zamanlarımdan kalma bir eser. E bu bir deneme kitapçığı sonuçta. Kendimizi bu yönden de denemeliyiz değil mi? Haha!
Neyse o kadar da komik değildi zaten. Bu da biraz bulanık olabilir ama çok değildir canım. Üff öyle mükemmel öyle mükemmelki kelimeler yatmez(!). Yine de hatalarına rağmen güzeldi. Severdim keretayı.Ah! Son konuşmaları yapıyoruz ve ben bu konuda pek iyi değilimdir. Bir dahaki bölümü sabırla bekleyenler için: sizlere çok teşekkür ederim.
Yine de 'aa, yeni bölüm mü gelmiş? Dur bi' merak etim, bakayım.' Diyip bakanlar için de teşekkür ederim. Yani bakanlara, göz atanlara buradan... Ne yollayayım? 😊 Nasıl? Okumuşlar, bakmışlar, görmüşler değil mi? Tamam haydi size hayırlı uykular. Rüyanızda güzel şeyler görürsünüz umarım.El sallamadan gitmiyim değil mi? Sallamak gerek. Yazım yanlış olabilir. E kusura bakmayın. Sizlere tekrar tekrar iyi akşamlar.
👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Sular✏
Randomİçinizden ara sıra hiç ' a ben bir şeyler karalayayım' diye geçirdiğiniz oldu mu? Benim oldu? Çoğunu yaptım çoğu kaldı ve birkaçı da olmadı. Burada zaten yaptıklarımı atacağım için... cümlenin sonunu getiremedim. Adından da anladığınız üzere benim...