😊bir karalama ☺

45 6 3
                                    

Meerhabbaalaar arkadaslaar...
Uzuuun bir aradan sonra tekrar birlikteyiiz.
Evet nasilsiniiz?
Ben iyiyim. Ama sinavlar sinavlar...
Neyse zaten sinav haftasindaydik. Bizimkiler de bu hafta bitiyor. Yuppii...
evet resme gelecek olursak
Hmm... bunu bu gün sinifta sıkıntıdan yapmistim. Ders bos gibi bir seydi. Hocanin isi vardi ve sessizlik sartiyla bos birakti. Ben de sikildim tabi. Bos bos oturup napcam?
Actim kâgidi karaladim birseyler. Yukardaki ortaya cikti. Birazcik hocaya bakarak yaptim . Ama ozensem daha guzel olurdu diyebilirim yani simdi ne yalan soliyeyim. Elleri desem.. eller sorun zaten ben elleri yapamiyorum. Evet orda biraz aksilikler, aksakliklar olmus olabilir.
(Hoca bu arada sinavi kontrol ediyordu o yuzden bostuk yani. Yoksaa... hic.) Iki tane resim yaptim digeri hmm.. ne desem denisik oldu. Ama onu atabilirmiyim.. bilmiyorum. Deniyiyim bi bakem...
...

......

.........

Aahhh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aahhh.. olmadi ya belki sonra atarim. Ayacak daha cook resmim var.
Ama..
Aaa vay bee! Cok sevindim su an. Atti giz. Evet denisik resmim. Simdi baktm da .. cik cik sevmedim yaa.
Kötü olmuş.
Artık koydum gari napcaz bakıverin siz de.. 😊
Bundan bir tane daha var. Ha bu değişik tipe benzeyen. O bundan daha iyi gibi aslına bakarsanız..
Evet sanirim een uzun bolumum bu oldu. Vay be ! Konusulcak sey olunca konuşuluyormuş. Ne guzel de konuştuk be , harika.
Neyse.
Görüşmek üzere ..
Bay bay..
...
...
...
...
...
Vee dur son olarak da iyi akşamlar.
👋👋👋😊😊


Derin Sular✏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin