khauf qatam ho raha hai..

140 8 9
                                    

Assalamualaikum...to all readers..

Shukriya un sabhi logo ka jisne is mohabbat ki kahani par mohobbat se nazar daali...aise hi padhte rahe aur vote dete rahe...

Nd thnks for reaching dis story 2.7k views...nd for dis love...i can only give u all a thnks...frm d bottom of my hearts❤

For clear understanding do read the last part EHSAS....

                    -----------------------------------

Rushna bht bechain rehti hai....woh kabhi idhar karwat leti hai toh kabhi udhar...woh sone ke lye apna sar takye par toh lagati hai lekin usse neend nhi aati...

Rushna hoor ke baare me hi sonchti hai...ke hoor ke lye yh tasleem karna mushkil hai...woh bechaari is situation ko kaise handle karegi...uska khauf kaisa qatam hoga??

Yh sab woh sonch hi rahi hote hai ke...usse hoor ki ek baat yaad aajati hai...ke...

Jab insaan bechain ho aur usse sukoon aur itminaan chahiye toh usse srf pannah dene waale yaani allah ke saamne thair jaana chahiye...aur uski jo bhi bechaini jo bhi takleef jisse woh guzar raha hai...usse apne rab apne panah gah ke saamne rakh dene chahiye...

Yu toh allah hamare sheh rag se bhi qareeb hai woh hamari har baat jaanta hai...magar jab hum wuxu karte hai aur namaz ke lye thairte hai woh kaifiyat hi alag hoti hai...aur woh kaifiyat hamare rab ko bht pasand hoti hai...jisse woh hamari pareshani hamari sada hamari pukaar aur bhi jaldi sun leta hai....

So jab bhi tumhe koi baat bechain kare rushh...tum namaz ke lye thair jaana aur allah ke saamne apne saare gham rakh dena...allah tumhari duaa zaroor sunega...aur beshak allah hi sab ki sunta hai...

Rushna ko yh baat jaisi hi yaad aati hai...woh apne bistar se fauran uthkar wuzu ke lye bathroom ka rukh karti hai aur wuzu karne ke baad apna dupatta lekar namaz ke lye odhti hai aur jaanimaz(prayer mat) bicha kar...

Do rakat nafil ke lye thair jaati hai...rushna namaz ada kaŕti hai..

Aur salaam phed kar...apne hath allah ke saamne uthathi hai aur kehti hai...

Ya Allah! Hoor ki zindagi me jo kuch ho raha hai...wo ap ki maslihat hogi ya hoor ki aazmaesh...

Agar yh mohabbat uske lye aazmaesh hai toh ya allah mae ap se darquasht karti ho ki uski aazmaesh saqt na rakhe...

Agar yh mohabbat hoor ki galti hai toh usse muaaf kardijiye...

Aur agar yh mohabbat uske lye apka koi tohfa ho toh uske lye faisla karna aaasan kardijiye ya rab!!

Yh jo mae ap se duaa maang rahi ho...aur apni dil ki baat apke saamne rakh rahi ho...yh karna bhi mujhe hoor ne hi sikhaya hai...

So plz ya RABB!! Hoor ki is neki ko waseela banakar mae ap se dua karti ho ke...

Agar Hoor sahi hai toh usse...

Khauf e gunaah se mutmaiin kardijiye...Aye mere Rabb!!

Rushna apni duaa ko Aameen kehkar qatam kardeti hai...aur apne hath apne chehre par phed leti hai...aur jaanimaz fold karne ke lye thair jaati hai....

                      ----------------------------------

●HOOR POV:

Hoor samandar ke kinaare.....
Ek table jis ke chaaro udh fairy lights lage hue the...aur us table par ek flower bouqet aur roses se bana hua ek dil tha...

Woh table ke saamne rakhi chair par..Black abaya pehne hue doobte hue sooraj ko dekh rahi thi...

Aur sonch rahi thi...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ishaar E MohabbatWhere stories live. Discover now