1. A doua șansa este o altă carte care merită atenția noastra. Elena traiește o poveste de iubire alături de Alex soțul ei, timp de 7 ani. Toate erau bune și frumoase între ei până când Elena ramâne însărcinată. Elena pierde sarcina și în urma avortului spontan cade pradă alcoolui. Totuși are puterea să se interneze într-un centru de dezalcolizare și de asemenea mai ia o decizie majoră pentru viața ei: divorțul de Alex. Apoi viața ei apare Raul, un bărbat de care se va îndrăgosti. Elena și Raul parcurg un drum la sfârșitul căruia își găsesc linistea și fericirea.
M- a impresionat cartea datorită temelor pe care le tratează, autoare are o perspectiva realistă asupra vieții. Eroii noștri se transformă, luptă și reușesc împreună să treacă peste toate problemele.2. Hranește-mă cu iubire este o poveste de dragoste interesantă, pe care am citit-o cu drag. Când am terminat de citit această operă nu imi venea sa cred, aveam impresia ca partea cea mai bună urmează de acum.
Rafael, fiul Elenei și a lui Raul, și Alisa sunt doi tineri care se întălnesc întămplător. Între ei se infiripă niște sentimente dar amandoi sunt cam imaturi în ceea ce privește relațiile. Elena, ca de obicei ne surprinde cu înțelepciunea ei și cu sfaturile ei.
" o relație sănatoașă se clădește pas cu pas... o relație este exact ca și o casă. În momentul în care te hotărăști s-o construiești, vei săpa o groapă adâncă, iar acolo te vei lepăda de singurătate, de porniri egoiste, de dorințe și aspirați proprii... vei turna apoi fundația, iar dacă aceasta nu va fi puternică se va darâma la prima pala de vânt. Se va lucra cu grijă și se vor adăuga, în cantităti egale, dragoste, incredere, rabdare, înțelegere, comunicare, loialitate, sinceritate și multe altele...(citat din carte)3. Ecoul șoaptelor spune povestea lui Vladimir un tânar afacerist care în drum spre București face un accident. Cartea este interesantă, tratează tema pacienților în coma indusă.
Vladimir este personajul secundar din Hrănește-mă cu iubire.
4. În SPAM aflăm povestea dintre Mia sora lui Rafael și Eric, prietenul cel mai bun a lui Rafael, copilul de suflet. Eric a crescut mai mult in casa Elenei și a lui Raul.
Asta e fascinant la cărţi: îţi permit să călătoreşti fără să faci un pas.“ (Jhumpa Lahiri)
Nu doar asta este fascinat la cărți ci și posibilitatea de a învăța din ele.
CITEȘTI
Cărti interesante wattpad I
RandomCărti care imi plac, din care avem ce învăța si autorii din spatele lor "Cartea care merită citită nu e cea care gândeşte pentru tine, ci cartea care te face să gândeşti." (James McCosh)