1.Astăzi aduc in atenția voastră o poveste interesantă și captivantă: Moștenirea lui Army: iubirea. Dezamăgită de familia ei pentru care nu este decât un pion, Caitlin pleacă medic stagiar in Afganistan. Ajunsă acolo se întâlnește cu Armand Cage, un playboy care deși are parte de multe femei frumoase nu are parte de iubire și nici o familie.
Army ii propune lui Caitlin o casătorie din care amândoi să obțină ce iși doresc: Army averea bunicului și Caitlin o clinică proprie. Insă socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din târg, cei doi având ceva de furcă până la finalul fericit.
Moștenirea lui Army: iubirea este o carte captivantă, o poveste de viața din care fiecare avem de învățat.2. Mihaela ne mai încăntă cu o altă poveste la fel de interesantă, captivantă și palpitanta: Black and Blue care vine in doua volume.
Black and Blue: Darkside prezintă întâlnirea dintre Black și Natalia. Natalia Iglesias este o tânără psiholog frumoasă, deșteaptă, bogată cu o viață ordonată dar care nu are parte de iubirea maternă.
Ben Stone este un bărbat cu un fizic atragator, un militar vestit, fost fotbalist, un bărbat dur de care Natalia ar trebui sa fuga vazând cu ochii. Ben este acuzat de omor și Natalia trebuie sa îl evaluze psihologic pentru a demonstra dacă este vinovat sau nu.
Natalia este hotarâta să il salveze pe Black, chiar dacă el o respinge.
Black and Blue: into the light este continuarea povești dintre cei doi, o poveste din care nu lipsesc elementele dramatice, mafioții și suspansul.
Diamond este fiul lui Black și al Nataliei, este un fotbalist talentat și unul din eroi principali ai poveștii.
Am apreciat- o pe Natalia, de la prințesa din castel ajunge o femeie matură care luptă pentru cea ce iși dorește: o famile.
Al doilea volum prezintă și vindecarea lui Black, el face pace cu trecutul, reușeste sa iubeasca și sa arate iubire.Sunt două lucruri esenţiale care te vor face înţelept – cărţile pe care le citeşti şi oamenii pe care-i întâlneşti.“ Jack Canfield
CITEȘTI
Cărti interesante wattpad I
RandomCărti care imi plac, din care avem ce învăța si autorii din spatele lor "Cartea care merită citită nu e cea care gândeşte pentru tine, ci cartea care te face să gândeşti." (James McCosh)