Astăzi povestim despre minunata autoare Roxanne Wilde și carțile ei fascinante și uimitoare.
1. O noapte in patul unui ... străin este o carte interesantă. La prima vedere pare o carte clișeica în care doi necunoscuți se întâlnesc și se îndrăgostesc, după o noapte furtunoasă petrecută împreună. Autoare aduce însă în atenția cititorilor elemente noi și inedite care dau un farmec in plus povestirii.
Carolinne și Sean sunt cei doi protagoniști care reușesc sa treacă peste toate obstacolele.
2.Moștenirea conține doua volume: Gustul dragostei și Lovitura dragostei.Gustul dragostei redă povestea dintre Ian Arnwicht și Wilma Greystone, o poveste din care nu lipsesc așa cum ne- am obișnuit crima și drama.
Lovitura dragostei redă povestea lui Richard Arnwicht și a Reginei Ferguson, doua persoane care au un trecut comun și vor avea și un viitor. Gelozie răzbunare, un castel și o legendă sunt elemente care înfrumusetează povestirea.
3. Seria domișoara Wilde redă poveștile de dragoste a doua surori: Margo si Philadelphia.In Mincinoasa (volumul I) aflăm despre Margo și Edward Hook. Reîntalnirea dintre cei doi este cu scântei și plină de regrete mincinoase. Edward însă nu se lasă îmbătat de aceste minciuni și lupta pentru Margo, însă numai cu minciunile au de luptat, mai au pe urmele lor și un criminal periculos.
Volumul al doilea al seriei În și cu Philadelphia, aduce in prim plan o tânără Philadelphia și relația amoroasă cu psihologul ei, Dylan Ravenleigh. Cum ne am obișnuit nu lipsesc nici aici personajele negative, oameni bolnavi și traumele.
Cele doua volume au primit si premii: premiul I la categoriaa dragoste WATTYS 2017 și tot premiul I la categoria dragoste.
CITEȘTI
Cărti interesante wattpad I
De TodoCărti care imi plac, din care avem ce învăța si autorii din spatele lor "Cartea care merită citită nu e cea care gândeşte pentru tine, ci cartea care te face să gândeşti." (James McCosh)