4 bölüm

81 4 394
                                    

Jmn:lan tae sen neden beni cimdikledin neden orda ayama tekme atdin salak...

Goruldu. ...

Yazıyor. ...

Tmm:sana ne yazmistim diye yanimda otu gitdin junkooknkun yaninda otudun ondan sana tekme atdim...

Jmn:haaaaa demeki sen junkoonu kiskanmisin bana guvenmiyomusun bende osterdim junkookıla sevgili olmani anladinmi ama bir daha tekme atma yoksa kotu olur amk...

Tmm:lan bu kadar yazmaktan yorulmadinmi evet kisqandim hemde cok sana soyledim gel yanimda otu..

Jmn:evet yorulmadim iyrengsin bide taeee...

Tmm:iyi yorulma neden agaba sana biseyimi yapdim ..

Jmn : hayir ondan diyil amk..

Tmm:neden peki amk..

Jmn:coguğ nasil yapigaksin erkekden cogukmu olur amk erkek erkeke sevgili olmak iyreg hakıkatande iyreng benge junkookla sevgili olma lan salk qizdardan sevgili ol...

Tmm:Allah hallah sendemi sorugam yoksa kiskandimi beni ya canim ben erkeklerden yok yaniz ona asim...

Jmn:iyi sen bilirsin neden karisiyorumki hey birdaha sen nerdesin hic odanda diyilsin...

Tmm : odama girdin sen...???

Jmn:evet kardesim diyilmisin nerdesin sen suanda junkookda yok ikiniz bir yerdemisiniz...

Tmm:sey nerden bildin bana soyluyoki kime yaziyorsun bana kiskandi bende soyledimi jimine ....

Jmn:Allah hallah yaaaa tabikide bana yazigaksin konumu at bana yoonhiyle geliyorum oraya ...

Tmm: jimin yapma yaniz kalmamizi istiyorum anladimi gelme..

Jmn:amkn at dediysem atigaksin asbımı bozma cok sinorlendim at dediysem at biraz eyleneriz biraz derken fazla yani...

Tmm:sen beni yok yok sen beni kiskaniyorsum gulugem su anda skskjsjsjsjsjs guldum bile yaaa...

Jmn:gulsen bana ne ben sebin neynim...

Tmm:s-sey s-sen benim neyimsin oylemi. ..

Jmn:neden tikiltiye tikiltiye konusuyosun amk kardesinim ya ondan tami at konumu bana..

Tmm:tamam $(konum)

                     3 saat sonra

Jmn:tae seni gordumde iyki yongi gormedi...

Tmm:hakikademi gordun beni....

Jmn:ilk öpuguyunu junkoonkamı verdin sen....

Tmm:sen neden gelmedin ben öpmedim junkook zorla öpdu beni...

Jmn:bana ne yaaa sizden iyreg kusugam neyse neden biliyomusun yoongi sizi oyle gorseydi konusturmazdi sizi ikinizide...

Tmm:jimin yapa Allah haskina sen simdi nerdesin ...

Jmn:ne yapdimki ve sana ne nerdeyim karisma ...

Tmm:aksam oldu ben evdeyim yoongide evde ondan konusdum soylediki bilmiyorum nerdesni soyle bana ..

Jmn:(ses tonu).

Tmm:sen ictinmi nerdesin amk...

Jmn:sena naaa....

Tmm:jimin beni sinirledirme konumu at...

Jmn:bymilorum nedəylm..

Tmm:ne demek bilmiyiyorum at konumu ...

Jmn:öffkd  tea timam atiyom...$(konum)

                     4 saat sonra

Cok icmistim kunki il öpugum junkoonka gitdi evet taeye yalan soyluyorum be erkekler dennnefert ederim yani sevgili olmak ama taeden nedense hoslaniyorum biraya geligek ne yaigak bilmiyorum..

Jimin : aaaaa tea gldın..

Tae:jimin senin bu halin ne ..

Jimin :sana ne ...

Tae:konusmadan gidelim...

Jimim:hayir gelmiyorum...

Tae:neden gel ...

Jimin:yarin gidiyorum...

Tae:nereye gidiyorsun..

Jimin:aaaah dusunceli tae amerkaya gidiyorum...

Tae:neden ne icin hayir gidemesin....

Jimin : neden cokmu ozıugeksin...

Tae:evet kunki kardesimsin bana yakin olan sensin jimin...

Jimin:hayir gitmek zorudayim sana bisey sorugam..

Tae:ne amk ne sor...

Jimin : ilk öpuguyun junkooka gitdi dimi...

Tae:cok icmisin hadi gel gidelim misil misil uyunhadi...

Kucuk elerimi taenin yuzune koydum tae baba "napiyosun"soyledi hizliga cektim kendi tarafima aniden dudandan öpdum cok guzeldi seviyorum iste taeni taede daynamayim beni öpmeye basladi biliyorumki oda beni seviyor...

Tae:jimin neden öpdun beni...

Derken uykum geldi taenin ustune dustum taede beni kugama aldi ve eve gotumeye basladi...







İnsallah beyenersiz sizi cox ama cok sevirem sagolun♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jimin:dudakl cok yumusakti amk

vimin texnigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin