8 bolum

26 1 1
                                    

Tmm: geldim kafedeyim nerdesin goremiyorum seni...

Goruldu. .....

Yazıyor. ....

Jmn : sey uzgunum gelemedim...

Tmm : hmmm oylem gelmedinmi yoksa junkoonku caririm onula icerim kafeyi...

Jmn: lan goduk arkana baksana gerinzekali....

..........

Arkami dondum jimin arkamdaymis bana saka yapiyormus..

Tae : lan okuz neden saka yapiyorusun...

Jimin : iskskskskks hadi gidelim cok acim yimek istiyorum  ....

Tae : yaaa sevgilim acmis hadi gidelim ama bir daha saka yapma sikerim bak...

Jimin : tae utaniyorum diyorum sen beni cok utandiri yorsun yapasana....

Tae : tamam tamam gidelim akim...

Jimin : yaaa tae...

Jiminiden...

O anda uzum cok kizarmisti tae elimi tutdu ve oylede gitdik cok guzeldi benim elim cok sigakdi ama taenkin souk sonra taenin elini istmeye basladim taede alimdan öpdü ve bende gulmsedim gitdik kafeye....

Taeden......

Jimim elinden tutdum elim cok souktu jimin eli sigak jimin elinden tutanda isime geliyordu bana cok sevinmistim...

Kafeye fardik ve icine girdik iceri cok sigakdi biraz otiruken jimin aniden bana soyle dedi ..

Jimin : tae neden beni buraya cardinki ne icin ve elerin cok souktu...

Tae : sey jimin yaniz kalalim diye cairdim evet elimi sen isitdin cok sevindim...

Jimin : yaaa tae utandiriyorsun hakikatende oldurugem seni ben ....

Tae : jimini-ah burda diyil evde yapalib..

Jimin: taeee simdi seni ...

Diyerken aniden kafeden kacdim jimin de arkamdan batiyordu beni yakalma calisiyordu...

Jimin : tae buraya gel kacamasin buraya gel dedim seni velet ...

Tae : askim gelde yakala...

Anidem hizlica araba geliyordu ben ama farkinda diyildim jiminde sok oldu gozderi buyuk oldu ve bairdi...

Jimin : taeeeeeee duuuuuuuur araba ....

Diyerken araba ustume geldi ve beni vurdu jiminde sok oldu ve hizliga kacarak uzerime geldi jimin....

Jimin : tae imisin nolur yapama gozderini ac seni seviyorum lutfen boyle sey yapa korkuyorum ....

Araba suren adma jimin bardi ona...

Jimin : sen napdin lan haaa napdin...

Diyerken jimin aniden yuburuk atdi araba suren kisiye sonra amulyansi aradi  beni hasta haniye  goturuyorlardi..

Jimin : neden beni kafeye cairdin bunumu icinmi tae nolur gozderini ac doktor iyinolugakmi....

Hemsire: bilmiyorum yorun bakimna  girmeliyiz ...

Jimin:bana ne oldunuzu soylersiniz ...

Hemsire:tamam endiselenmiyin...

Jimin : tamam...

Jiminiden..

Andiden junkoonku , yoongini, namjoonu, cin hepsini hasta haneye cairdim kendim kapinin  yanida oturuyordum borde doktor geldi ve junkoonk ve s, hepsi aniden geldiler dokdor bana soyle dedi ..

Doktor:sey Kim Taehuyug bey iyi ama hic bisey hatirlamiyor ....

Jimin : ne n-ne neeeeeee o-olamaz h-hayir yalan soyliyorsunuz biliyorum....

Doktor: uzgunum ama doru...

Hizliga doktorun yakasindan tudum hizliga birakdim yere dustu ve kapidan iceri girdim taenin elinden tudum..

Tae : sizde kimsiniz elini ceke bilirmisiniz uzerimden...

Jimin : tae benim jimin yapa nolur sevgilinim seni hatirlamiyormusun...

Tae : ne iyreng ben senin nerden sevgilin oldum seni bile hatirlamiyorum... ..

Jimin : tae yapma nolur ..

Tae : Allah haskina yuru bi git yaaa tanimadim insan ne sevgilisi yaaa erkek erkeke sevgilimi olur iyreng...

Jimin : tae yalvarim lutfen yapma...

Tae : insanmisin nesin sen yaaa sana soyledim tanimiyorum yuru git be basimdan....

Aniden junkoonk kolumdan tutdu ve beni cekti kendi tarafa ve ciktim hasta haneden aniden junkoonk beni kugakladi ve alama basladi bairma basladim.....

Final diyil hayla yeni bolumude geligek sizi cok bekletmiygem sizi cok seviyorum♥♥♥♥♡

Jimin : tae seni deliler gibi seviyorum

vimin texnigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin