İsteseniz okuyun isteseniz okumayin umrumdada diyil beni asaliyosunuz sonra kitabimi okuyosunuz okuyun ama siz ikiniz okmayın @miraygncy ve sen @moon_vmin anladınızmı sizi cok seviyorum iyi okmalar ama lutfen kalbimi kirmayin her sey icin tsk ederim♥♥♥♥♥♥
Ve beni tae öpdukden sonra kucakladı ....
Jkook : yaaa siz evlendiniz cok sevindim barigam su anda....
Yuzum kızardı....
Jimin : abartma junkoonk bende cok sevindim...
Tae : evet evlendik junkook jimin bir daha öpe bilirmiyim seni ....
Kizqin oldum....
Jimin : tae yapma ....
Kulana dedim....
Jimin : hemde götüm bile ariyo yaaaa ....
Tae guldu...
Tae : sudyıcıufpufpuföföföuföföufıufıjfjıfı yaaaa askim benim ....
Herkes bize bakıyordu...
Jimin : tae herkes bize bakıyo onlara soylemeden sey yapdik yaaa....
Tae : jimini-ah anladım sesiz olugam...
İkkmizde uzumuzu guldurduk ve Aylelerimizle sohmet ediyorduk kendimi cok kötü his ediyordum vee taeye eve gitmeyini istiyordum hem restoranda cok kötü gürültü vardı...
Jimin : tae kendimi iyi his etmiyorum hadi eve gidelim uyumak istiyorum...
Tae : aaaa tamam askım gidelim sey junkoonk buraya gel...
Junkoonk geldi...
Jkook : evet tae noldu. ...
Tae : jimin kendini iyi hiss etmiyor onu eve götürüyorum ....
Jkook : tamam siz gidin ama sizin duynunuz yaaa ....
Jimin : junkoonk iyi hiss etmiyorum kusugam qaliba gitmem gerek ....
Jkook : ne peki gidin siz...
Tae : tamam kardesim tsk ederiz....
Jkook : hadi konusmadan gidin....
Jmn : tamam Tae:tamam
İkimiz aniden soyledik ve arabya bindik kendimi haikaten iyi hisss etmiyorum qaliba kuskugakdım....
----------
İsterseniz okuyun hikayeni istersiz okumayın ama bana ne kadar kufur etseniz ne kadar asalasaniz siz benim dusmanım diyilsiz biz kardesik Aze♥türk anladız ama siz Azeri sevmiyosunuz ama ama sizin ikinizden iyi @miraygncy ve @moon_vmin ikinizden iyi tur isanlari var istesem yalan soylerim istesem diyil büyuk insan diyilsiniz yaaan anladinizmi bu kadar kalan okuyanlari cok seviyorum ama siz ikiniz cok ustume geliyosunuz ve ne yapiyosanisa yapin hic bisey soylemiyoru guzel türk arkadaslarim iyiki varsınız ve benden nefret edenler hic bisey soylemiyor canı saolsun ama beni seven insani kan kardesi olurum yemin ederim bu kadar ...
Jimin : abla sana ne oldu....
Hikaye yazan : konusmada perovani yap tamamı....
Tae : haklı soyliyo provani yap....
Jimin : kapa ceneni tae....
Tae : tamam askim abla uzulme tamamı...
Hikaye yazan : tsk ederim ikinizede hadi bu bolumu son yapalimda yeni bolumu cikartiriz ....
Tae : anlastik....
Jimin : anlastık arkadaslarım bu bolum son isterseniz yeni bolumun cikartirim ve okuyanlara ama cok cok tsk ederim cok iyi insansiniz seviyorum sizi gorusmek uzere....
Hikaye yazan : tsk ederim jimin gorusmek uzere {♡♥♡};-)