★_ბრჭყალებიანი ფისო_★

685 88 28
                                    

 

  ამ კვირამ არც ისე კარგად ჩაიარა,ჯიმინი და თეჰიონი თითქმის არც გამისულან სახლიდან თუ გამოვიდოდნენ ისიც დღეში ერთხელ,ჯიმინს არ სურდა გარეთ გასვლა,უბრალოდ არ სურდა და მორჩა.თეჰიონის აზრით ჯიმინს დეპრესია აქვს, მას მერე რაც ჯონქუქს არ დაურეკავს ის მოწყენილია.თუმცა არ აღიარებს არც თეჰიონთან და არც მის თავთან.

2 მარტი

ჯონქუქს ისევ არ დაურეკავს ჯიმინი სახლშია ის და თეჰიონი საჭმელს ამზადებენ ფიქრებით სულ მათ ბოლო შეხვედრაზე ფიქრობს.

29 მარტი

თითქმის ერთი თვეა რაც არ გამოჩნდა.ჯიმინს მობეზრდა ეს სახლში დარჩენები და დეპრესიები.თეჰიონი ამ თვის განმავლობაში მასთან გადმოვიდა საცხოვრებლად თუ იმასაც გავითვალისწინებთ რომ ონდა ამერიკაშია მამასთან თეჰიონი მარტოა,ამჯობინებს ჯიმინთან დარჩენას.

- კარგი მორჩა უკვე დავიღალე სახლიდან უნდა გავიდეთ_ ხმამაღლა ამბობს თეჰიონი

- კი მაგრამ სად? აქაც მშვენივრად ვართ_ მხრებს იჩეჩავს ჯიმინი და ფანჯარაში იყურება

- ისევ ელოდები ხო? შეიგნე რომ არ მოვა გაიგე?_ თეჰიონი ყვირილზე გადადის ყოველდღე ასეა როცა ჯიმინს გარეთ გასვლაზე ელაპარაკება.

- მე მას დიდი ხანია აღარ ველი,ხო აქამდე ველოდებოდი მაგრამ აღარ ამჯერად აღარ_ მოწყენილმა თქვა და კიბეებზე ავიდა.

  თეჰიონი დაიღალა,მობეზრდა მეგობრის ასეთი ქცევები.ხვდება რომ მოსწონს,ჯიმინს ჯონქუქი მოსწონს მაგრამ ეს სიყვარული არ არის.ჯიმინმა სიყვარული სხვანაირად იცის ის კი ასე არ იქცევა.

   ჯიმინი ზევიდან ჩაცმული ჩამოდის ტაშს კრავს

- აბა არ წავიდეთ?

- მართლა?_ უხარია თეჰიონს.

- სანამ გადავიფიქრე ადექი_ ხელს კიდებს და კარისკენ მიათრევს.

***

  საღამოს 8 საათია ჯიმინი და თეჰიონი კლუბში ერთობიან.ჯიმინს უკვე სამი ჭიქა ქოქტეილი აქვს დალეული და ფეხზე ძლივს დგას.ხმამაღლა იცინის არადა არაფერი არ ხდება სასაცილო.თეჰიონი სადღაც ქრება,ჯიმინს ფეხებზე კიდია თუ სად გაქრა მისი მეგობარი.ეხლა იწყება გართობა.მაღალ მაგიდაზე ადის და ცეკვას იწყებს მას მერე რაც ზედას იძრობს.გოგოები ხმამაღლა ყვირიან.ჯიმინი კი იცინის.რატომ უნდა დაელოდოს ჯონქუქს? ის არც მოვა,ის არ ნახავს ამიტომ ჯიმინს ფეხებზე კიდია.ვისკის ჭიქას იყუდებს და ბოლომდე ცლის,ყელი მაშინვე ეწვის და ხმამაღლა ყვირის გოგოებიც ყვირიან,ერთ-ერთი ჯიმინს ზედ ეკიდება და ისე იწყებს თეძოების მოძრაობას.თქვენ წარმოიდგინეთ და ჯიმინს მოსწონს ესეიგი ბისექსუალია?ამას მერე გაარკვევს.გოგონას თავისკენ იზიდავს და ტუჩებში კოცნის.

★ ზღვაში დაკარგულნი ★ [ Completed ]Where stories live. Discover now