5„ he is not real

115 19 4
                                    

08.12.2018
Bana garip şeyler söyledi. Neden böyle dediğini anlayamıyorum. Neyden kaçmalıyım? Beni kimden, neyden ayıracaklar? Çıldırmak üzereyim. Neden Jungkook'u sadece ben görebiliyorum? Neden diğerleri bana acıyormuş gibi bakıyor?

Yoksa tüm bunlar bir erkeğe aşık olduğum için mi başıma geliyor?

Delirmektense intiharı tercih ederim.

Sertçe günlüğünün kapağını kapattı kahverengi saçlı. Etrafında dönen şeyleri anlamıyordu. Üyeler sürekli bir şeyler fısıldaşıyordu. Jungkook'a bakıp iç çekiyor, onunla pek iletişim kurmuyorlardı.

Ne olmuştu?

Karşısındaki aynaya baktı. Âşık olduğu Jungkook ona onaylamaz bakışlar atıyordu. "Tüm bunlar ne demek Jungkookie?" diye korkakça sordu. Pratik odasındaki aynaya yaklaşıp elini koydu.

Ayna buz gibiydi.

"Yoksa ben deliriyor muyum?"

Kendi kendine mırıldanıp muhtaç bir şekilde aşığına baktı. Aynadaki Jungkook iç çekip "Fark et." dedi. Kahverengi saçlı kaşlarını çattı.

"Neyi?" diye fısıldadı yorgunca. "Neyi fark etmem gerek?" Aynadaki Jungkook, elini aynaya koymuş olan Jungkook'un eline dokundu.

Ama Jeon Jungkook, hiçbir şey hissetmedi. Sadece aynanın soğuk dokusu vardı.

"Hayır," dedi. Aynadan uzaklaşıp "Hayır, hayır, hayır..." diye mırıldanmaya devam etti. "HAYIR SİKEYİM SEN GEÇEN HAFTA BENİM ELİMİ TUTABİLMİŞTİN!"

Aynadaki Jungkook, aynaya yumruk attı. "Kurtul artık! Kendine aşık olmayı bırak!"

Pratik odasında yere çöküp ellerini koparırcasına saçlarında dolandırdı. Öne arkaya sallanırken bir yandan da bağırıyordu.

"Sikeyim kendine gel Jungkook! Ne oldu burada?" diyen diğer üyeleri fark etmedi bile Jungkook. Hızla nefes alıp verirken "O gerçek değil." diye sayıklıyordu.

"Siktiğiminin adamı gerçek değil."


umm, selam?
bir sonraki bölüm final

sizi seviyorum

𝐃𝐄𝐂𝐀𝐋𝐂𝐎𝐌𝐀𝐍𝐈𝐀 - 𝙟𝙟𝙠 [𝙣𝙖𝙧𝙨𝙞𝙯𝙢]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin