Sert bir hamleyle önüne döndü ve dansını bitirdi. Yine ve yine mükemmel gözüküyordu. Nefes nefese kalmış şekilde aynaya baktım.Bir ter damlası alnından çenesine kadar süzüldü. Saçları terden biraz ıslanmış, daha da dalgalanmıştı. Elinin tersini dudaklarına bastırıp sildi. Çok güzeldi, sikeyim Jeon Jungkook çok güzeldi.
İlk zamanlarında, debut günlerinde, ondan nefret ediyordum. Bir boku beceremeyen veledin tekiydi. Asla yeterli olamıyordu. Berbattı. Fiziği güzel değildi ve kesinlikle çirkinin tekiydi. Sesi çocuk gibi çıkıyordu, kendinden utandığı için kafasını yerden kaldırmazdı.
Ama şimdi.
Siktir ama şimdi.
Tam bir ilâhtı.
Bacak, kol ve karın kasları vardı. Yüzü çok güzel ve buğday rengindeydi. Çocuksu hatları yoktu, keskin hatları vardı. Saçlarına düzgün bir stil vermişti.
"Hey Jungkook! Yine daldın Kookie."
Jimin'in seslenmesi ile sıçrayıp ona döndüm. Benim dışımda herkes mükemmeldi, her anında. Gülümseyip "Üzgünüm." diye mırıldandım. "Yine beceremiyorum."
İç çekip yanıma geldi. Yere eğmiş olduğum kafamı, çenemden tutup kaldırdı. Benden daha kısa olan bedene odaklandım.
"İçinde ne yaşıyorsun bilmiyorum. Ama sen en iyisisin, bunu bilmiyor musun?"
Yüzümü buruşturup "Hayır." dedim. "Jungkook en iyisi, Jeon Jungkook değil."
Kaşlarını çatıp çenemdeki elini çekti. "İyi de, ikisi de aynı kişi."
"Değil, Jimin. Jungkook, BTS'in mükemmel üyelerinden biri. Jeon Jungkook ise sahne arkasındaki o salak çocuk. İkisi çok farklı."
Gözlerim büyürken çocuksu bir heyecanla donmuş gibi duran Jimin'in iki omzunu tutup sarstım. Gözleri titrekçe beni bulurken "Jungkook çok mükemmel." dedim kısık sesle bir sır verir gibi. "Ve ben ona delicesine âşığım Jiminie."
Ellerimi omzundan itip birkaç adım geriye gitti. Nefesleri hızlanıp "Ju-Jungkook?" diye mırıldandı.
Aynaya döndüm. Jungkook, bana göz kırptı. Kıkırdayıp elimi ağzıma bastırdım. Jimin'e dönüp "Dansa devam etmiyor muyuz Jimin-shi?" diye sordu.
Jimin ise sadece dolu gözleriyle onu onayladı.
♛ ♕
bölümü nasıl buldunuz?
taşlar yavaş yavaş yerine oturuyor sanki?sizi seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐄𝐂𝐀𝐋𝐂𝐎𝐌𝐀𝐍𝐈𝐀 - 𝙟𝙟𝙠 [𝙣𝙖𝙧𝙨𝙞𝙯𝙢]
Fanfiction【"】Gerçek değilsen neden soğuk ellerini aynadan hissedebiliyorum?【„】 ! narsizm hastası jeon jungkook !