Tuğçe Kandemir-Gördüğüme sevin💕🎶. Lütfen beğenirseniz yorumlarınızı bekliyorum ve oylarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim ❤. Bu yıl benim için çok farklı bir yıl olacaktı artık hiç boş kalmadan çalışmam gerekiyordu. Sayısalcıydım ve herşeyi bir tarafa bırakıp çalışmam gerekiyordu. Ve sonunda okul açıldı sabah erkenden uyanıp elimi yüzümü yıkayıp dişimi fırçalamaya başladım o esnada aynadaki yansımama bakıp durdum iç geçirdim bu yıl çok yorulacaktım ve kendimi buna hazırlamam gerekiyordu. Aynada biraz daha kendime bakarken aklıma saat geldi hemen dönüp saatte baktım saat 07.10 geçiyordu hemen dişimi fırçalamayı bitirip odama gittim. Yüzümü kurutuktan sonra üstümü giyinip saçımı yukarda bağlayıp at kuyruğu yaptım.okullu gerçekten özlemiştim biraz da heyecanlıydım gözüme rimel sürüp mutfağa koşturup su içip dolapta bulunan sakızı çiğneyerek aşağı indim servis gelmeden aşağıda olmam gerekiyordu.servisin geldiğini görünce ağzımdaki sakızı attıp serviste bulunan arkadaşıma sıkıca sarılıp boş bulduğum bi yere oturdum.okul servisi birkaç öğrenci daha alıp okula gittik gittiğimizde malesef ders başlamıştı bile gerçi ilk hafta ders işlenmiyor ama hocalar dakikasını bile kaçırmadan hemen derse giriyorlardi.sınıfımı bulup içeri girdim hoca oturmuş öğrencilerle sohbet ediyordu.bende hocaya basımla selam verip yerime oturdum .Arkadaşım oturmuş heyecanla beni bekliyordu yanına oturup ona sımsıkı sarıldım.3 yıldır tanışıyorduk ve hep aynı sınıftaydık şimdi de aynı sınıftaydık.Onunla konuşup sohbet ederken zilin sesini duydum arkadaşımla öyle sohbette dalmistim ki zamanın bu kadar çabuk bittiğini fark edemedim. Diğer sınıflara gidip arkadaşlarıma sarılıp biraz konuştuktan sonra lavaboya gitme gereksinimi duydum alt katta olan kizlar lavabosuna doğru yol alırken görmeyi beklemedigim daha doğrusu karşılaşmayı beklemedigim öğretmenimi gördüm .Bu yıl dersimize girmeyecekti hocayı görünce elim ayagim birbirine girdi çünkü ben ona aşıktım hem de çok aşıktım onun kız arkadaşını bilmeme ragmen deliler gibi seviyordum onu .Sırf onunla bir iki kelime konuşmak için dünyaları verirdim hocada beni seviyordu ama sadece bir öğrenci olarak seviyordu .Hoca beni görünce bana bakıp gülümsedi ben de hocaya bakarak gülümsedim kalbim yerinden çıkmak üzereydi. 3 aydir onu görmüyordum ve o an karşıma çıkınca kendimi kaybetmemek için gözlerinde kaybolmak için gözlerine bile bakamadım .eğer baksayım o siyah zeytin gözlerde kaybolacaktım. Hocanın beni sormasını beklerken sadece bana gülümseyip gitti olsun bir gülümsemesi bile benim için yeterdi.Lavaboya giderken hiç aklımdan çıkmadı bütün gün hiç çıkmadı aklımdan ne denli seviyordum onu anlatamam.uzun boyu kirli sakalı esmeri teni arasında bulunan küçük gamzesi ve o siyah gözler beni benden alıp gidiyordu seviyordum onu hem de çok ama bu haksızlık değil mi insan neden bu kadar kusursuz olabilir ki bakmaya bile kiyamiyorsun o güzel gözlerine ...Artık son derse doğru giderken birden sınıf kapısı çaldı o esnada içeri gelen bir çocuk beni sordu.çocugu görünce okul da gördüğüm biri ama daha önce hic konuşmuslugum yoktu hocaya Hüsam hocanın beni cagırdığını duyunca biraz sasirdim hatta baya şaşırdım neden Hüsam hoca beni çağırsın ki derken içerdeki hoca git dedi çantamı da alıp gitmemi istedi zaten zilin çalmasına çok az kalmıştı ben de çantamı alıp Hüsam hocanın yanına gittim. O aşık olduğum adam beni yanına çağırıyordu çığlık atasım geldi mutluluktan acaba neden çağırıyordu ki beni hiç anlam veremedim.Neyse ki öğretmenler odasının yanına gelip kapıyı çalmadan kaşlarımı ve saçımı düzeltip dudagimi biraz ıslattım .Tam kapıyı çalacekken Hüsam hoca arkadan bana seslendi. Hüsam hoca "ikra gel buraya burdayım ben" hemen arkamı dönüp hocaya baktım kantinde oturmuş önünde çayı ile beni bekliyordu o an biraz utandım ya saçımı ile kaşlarımı düzeltiğimi gördüyse rezil olurdum hocaya yanına çekine çekine gittim."buyrun hocam beni cağırmışsınız". Hüsam hoca "evet seni ben çağırdım sana diyeceklerim var o yüzden.Gelecek hafta seçilen öğrencilerle beraber her sınıftan 6 kişi alıp İstanbul'a gidip okul gezisi yapacağız seninde gelmeni istiyorum".buna önce çok şaşırdım neden bunca öğrenci arasından ben hocayla gidecektim ki hem zaten öğrenciler seçilmişti hocalar arasından.şaşkınlığımı gidermeye çalışarak hocaya sordum "hocam neden ben neden bu kadar öğrenci arasından beni sectiniz ki hem ailem izin vermez ki ".Hoca bana bakarak eşyalarımı hazırlayıp haftaya gideceğimizi söyledi ailemin de izin verdiğini duyunca çok şaşırdım .ama neden ben en çok buna şaşırdım hoca birden ayağa kalkıp öğretmenler odasına geçti şaşkınlık içerisinde hocaya bakarak okul bahçesine çıktım.Şaşkınlık içerisinde zilin çalmasını beklerken gözüm öğretmenler odasındaki pencereye ilişti Hüsam hoca bana bakıyordu benim hocayı gördüğümü fark eden Hüsam hoca hemen gözünü başka tarafa cekip etrafa bakındı .o esnada zil çaldı arkadaşlarımı beklerken arkadaşım Büşra kapıdan çıktı morali bozuk gibiydi hemen yanına gidip ne olduğunu sordum moralinin bozuk olmasının sebebi hocalar sayisaldan biraz korkutmuş onu o haline gülüp gelen servise doğru gittik .Sevin arkadaşım koşar adımlarla yanıma gelip hocanın neden çağırdığını sordu ona sadece 90 tatilde çalışıp çalışmadığımı sorduğunu söyledim .sevin pek inanmasada inanmış gibi yaptı ona gerçeği söyleyemedim çünkü Hüsam hocadan hoşlandığımı biliyordu gerçeği soyleyemezdim yoksa adım hocayla bile çıkabilirdi .şevin beni öpüp yoluna devam etti bende servise binip Büşranın yanına oturdum. Serviste eve gelene kadar çok düşündüm acaba neden ben yada neden bir erkek değil de ben ayrıca hoca nasıl ailemden izin almış olabilir ki ailem asla bir erkek hocayla beraber bir yere gitmemi istemezdi izin vermezdi ki. Bunları düşüne düşüne eve vardım servisten inip koşar adımlarla merdivenleri çıkıp üstümü değiştirip hemen uyumaya başladım çok yorgundum.Kendimi yatağa atar atmaz gözlerim kapandı.
İlk bölümü beğenirseniz Lütfen yorumlarınızı bekliyorum ve takip etseniz çok sevinirim bizi çok uzun bir hayat hikayesi bekliyor sizi çok seviyorum 😘❤💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERSEYİM
ChickLitküçük bir kız evlenmeden çocuk sahibi olursa ne yapardı sizce?korkup kendini öldürür müydü?yoksa bebeğine sımsıkı sarılıp onu korumak için kaçar mıydı?