Nahide babaşlı-Sözün var💕🎶
1 HAFTA SONRA.. Sabah alarmın sesiyle uyanıp saatte baktım saat07.20 geçiyordu on dakika içerisinde hazırlanıp hemen aşağı inmem gerekiyordu koşa koşa lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirdim saçımı at kuyruğu yaparak yukarda bağladım ayakkabımı giymeye çalışırken servisin korna sesi geldi koşar adımlarla aşağı koştum tam servis gidiyordu ki hemen yetiştim servise binip okul yolunu tuttuk. o esnada tabiki de birkaç öğrenciyi de alıp okula vardık. dersin başlamasına daha birkaç dakika vardı .kantine gidip bir su alıp yukarı çıkacakken Hüsam hoca bana günaydın dedi . bende hocaya karşılık vererek günaydın dedim sınıfıma vardığım da hoca tenefüste yanına gelmemi istedi "tamam" deyip sınıfa girdim.ilk dersimiz kimyaydı çok güzel gidiyordu ders çok verimli geçmişti zamanın nasıl bitigini anlamadım ki zil çaldı arkadaşım sevin bana seslendi "ikra lavaboya gidelim mi"? Diye sordu tam hadi gidelim diyecekken aklıma Hüsam hoca geldi hemen yanına gitmek için bir yalan uydurup hocayı aramaya gittim şevine Hüsam hocanın çağırdığını söyleyemezdim yoksa şüphe duyardı .Okul bahçesinde sigarasını içen Hüsam hocayı görüp yanına gittim. "Merhaba hocam tenefüste yanınıza gelmemi istemistiniz."
Hüsam hoca"gel ikra biliyorsun yarın gidiyoruz az önce ailenle konuştum yarın cuma olduğu için gideceğimizi söyledim yarın onlara gidecem demene gerek yok eşyalarını hazırladın değil mi"? O güzel yüzüne hayret içinde bakarak gülümsedim "evet hocam herseyim hazır yarın kaç gibi gideriz".
Hüsam hoca"yarın okulla gelme ben seni almaya gelecem okuldakiler bizden bi yarım saat önce çıkmıs olacak .07 gibi seni Halkbank'ın önünden alırım ".çok şaşırdım neden ordan alıyor ki hem neden okulda ki öğrenciler ve öğretmenler ile beraber gitmiyoruz ki "hocam biz ned.."konuşmamı kesip bana çok şaşıracağım bir soru sordu .
Hüsam hoca"ikra sesin güzelmiş diye duydum yarın artık bir şarkı söylersin degil mi "?şaşkınlık içinde tamam dermiscesine kafamı sallayıp içeri sınıfıma doğru yol aldım biraz korktum gibi acaba neden hoca sesimin güzel olup olmadıgini sordu ki ne alaka şimdi sesimin güzel olup olmaması ama yinede aklıma kötü şeyler getirmemeye çalıştım . Çünkü Hüsam hoca ya güveniyordum o iyi biriydi bişey yapacak biri değildi ki ...Sabah 06.00 da uyanıp kahvaltımı yaptım daha sonra saçımı düzleştirip açık bıraktım önden biraz toplayıp Beyaz simli küçük tokami taktım cantaya koyduğum elbiselerimi kontrol edip çantamı alıp 06.45te evden çıktım .Halkbank'ın olduğu yere doğru yol aldım geldiğimde saat 06.56 geçiyordu Hüsam hocanın gelmesini beklerken içimden keşke anneme gidiyorum deseydim ya sonra kizarlarsa yanımda TLF da yok .
07.10 olduğunda Hüsam hocanın geldiğini gördüm biraz gecikmisti gibi çantamı arabanın bagajına koyup ön koltuğa oturdum. Hüsam hoca"günaydın ikra bugün çok güzel olmuşsun hazır mısın İstanbul'u gezmeye .Birkaç saat sonra istanbul da oluruz."mutluydum ama keşke anneme gidiyorum deseydim diye biraz üzgündüm ."şey hocam acaba telefonunuzu verebilir misiniz? Çıkarken annemlere gidiyorum dahi diyemedim de sonra kızarlar."Hüsam hoca biraz kızgınmıs gibi bakarken gittiğimiz yolun okul yolu değilde Diyarbakır köprü çıkışı olduğunu gördüm okula gidecez diye biliyordum öğrencilerle beraber gidecektik diye biliyordum."hocam biz neden okula gitmiyoruz okuldaki öğrencilerle beraber gitmeyecek miydik "?
Hüsam hoca tek kaşını kaldırarak bizim ayrı gideceğimizi söyledi .o an korkum çok arttı neden böyle ayrı gidiyoruz şimdi okul gezisi olduğu için hep beraber olmamız gerekmiyor muydu bu neydi şimdi hoca benimle dalga mı geçiyor .Moralim bozuldu eve gitmek istiyordum anneme gidiyorum bile diyemedim sonra kızacak zaten . Camdan dışarı bakıp iç geçiriyordum aşık olduğum adamın yanında oturmus beraber gezmeye gidiyoruz mutlu olmam gerekiyordu ama öyle olmadı korkuyorum sanırım bu işte biseyler var ama anlam veremiyorum ."ikra öyle dışarı bakıp duracak mısın merak etme sabah anneni babani aradım uyuyorlardı seni almaya geldiğimi söyledim kızmazlar merak etme konuştum onlarla ayrıca sen bana şarkı söyleyecektin ne çabuk unutun haydi havalimanına gelmeden şöyle bir şarkı bekliyorum haydi sesin nasılmış bir görelim ." Hocanın ailemle konuştuğu duyunca keyfim yerine geldi .hoca gülerek şarkı söylememi beklerken soylendim."tmm söylememi istediğiniz bir şarkı var mı hocam."
Hüsam hoca"içinden ne geliyorsa onu söyle ."biraz düşündükten sonra Sezen Aksu'nun vazgeçtim şarkısı aklıma geldi arkadaşlarım çok severdi boğazımı temizleyip şarkıya başladım aslında utanıyordum ve de heyecanlıydım ama sevdiğim aşık olduğum böyle bir adamla bir anım olsun istedim.hemen başladım "vazgeçtim gözlerinden vazgeçtim sözlerinden bir ah de yeter sessizce kimsesizce..."diyip sonuna kadar söyledim birden Hüsam hoca bana bakıp üzgünmüs gibi bana baktı hocayı böyle görünce söylemeyi bıraktım .hoca bana bakarak "sesin çok güzel gerçekten çok güzel hiç şarkıcı olmayı düşündüm mü ikra"? Biraz hocaya baktıktan sonra "hayır hocam olmak istemedim istemem de şarkıcıların özel hayatları yok hep her haberleriyle gündemdeler bu yüzden olmak istemedim .sayısalcıyım ama polis olmak istiyorum annem sayısal a gitmemi istediği için sayısal a gittim seviyorum da zaten mat feni bu yüzden gitmek istedim ."hoca bana baktı sonra birden arabayı durdurdu gözümün içine en içine bakarak sordu "ikra sen polis olmazsan olamazsan ne yapardın hatta hayatta hiç bir mesleğe sahip olamazsan sen ne yapardın."hocaya şaşkın bir şekilde bakarak sorusuna sadece "bilmiyorum"diyerek cevap verdim hoca önüne bakıp arabayı sürmeye devam etti .1saat boyu süren yolculuktan sonra havalimanına geldik.Çok heyecanlı bölümler bizi bekliyor sevgili dostlarım lütfen takip etmeyi ve beğenmeyi unutmayın.cok seveceğiniz bir kitap olması dileğiyle görüşürüz sizi çok seviyorum💕😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERSEYİM
ChickLitküçük bir kız evlenmeden çocuk sahibi olursa ne yapardı sizce?korkup kendini öldürür müydü?yoksa bebeğine sımsıkı sarılıp onu korumak için kaçar mıydı?