Vztala jsem, dala jsem si sprchu a převlékla si dlouhé tričko a k tomu krátké legíny.
Měla jsem smíšenou náladu, na chodbě jsem potkala Zacha který každý ráno řídí auto do školy. Přišla jsem k němu a řekla jsem "Ahoj Zachu já dneska pojedu do školy vlastním autem a vezmu sebou Gabbi takže na mě nečekejte." Zamračil se a řekl "Proč? Co se stalo?" Já jen odtrhla hlavou dolů a řekla "nic jen jsi chci popovídat s Gabbi"
"Vždyť to ale děláte pořát"
"No ale teď je to důležitý"
"Je to snad kvůli Danielovi?"
"Co ne" co tím myslel? Nechápala jsem ho bylo to divný.
Odešla jsem pro svoje klíčky od auta a šla jsem. Cestou k autu jsem napsala Gabbi že už jedu, ale jenom já, že jí musím něco říct a je to důležitý.Přijela jsem k domů kde Gabbi bydlí, už tam stála. Nasedla do auta a už jsme jely. Zaparkovala jsem před školou a řekla jsem jí ať ještě nevychází. "Gabbi víš jak jsem ti říkala o tom jak se mi líbí Daniel?"
"Ano, Proč?"
"No večer jsem šla do kuchyně že jsi něco vezmu, tak jsem tam přišla a byl ta Corbyn. Šla jsem k němu on se mi zeptal jestli mi to Jonah řekl? Já řekla že jo a že jsi myslím že to není pravda. On se otočil a řekl ať jdu se přesvědčit do jeho pokoje, šla jsem tam, zaklepala jsem na dveře a otevřela jsem dveře. Ležel na posteli a vypadalo to že přemýšlí, zeptala jsem se ho jestli si můžu sednout a on jako že jo, pak jsem se ho zeptala co se děje a on mi řekl že problémy s holkou. Když to řekl už jsem přemýšlel nad svatbou a v tu chvíli řekl že jsem to já, já tak stuhla a potom jsem odešla zpátky do mého pokoje. Zachovala jsem se co nejhůř to šlo.
"To je pravda" přikývla Gabbi
"On tě chce a ty uděláš to že bez toho aby jsi mu řekla že ho taky máš ráda víc jak kamaráda tak ji se otočila k němu zády A dneska jsi ještě k tomu jela vlastním autem." Plácá se přes čelo
"Já vím ale co teď?"
"No teď půjdem do školy." Řekla a pomalu odevírala dveře.
Já taky a najednou jsem viděla jak vedle nás zaparkovalo Zachovo auto. Ztuhla jsem, ale musela jsem jít ven tak jsem šla a najednou vylezli i kluci. Pozdravili nás a šli do školy, jenom Daniel byl celej takovej smutnej, bylo mi ho líto. Ale musely jsme už do školy, takže žádné myšlení o Danielovi přepnout na režim škola.Po škole jsem přijely domů, ten to krát se mnou domů jela i Gabbi. Udělaly jsme si holčičí večer a koukal jsme se na filmy, při kterých jsme také usly.
ČTEŠ
Já a Daniel [ Why don't we]
Teen FictionJmenuju se Mari a je mi 18 let. Žiju s bráchou a jeho nejlepšíma kamarádama.