Dnes byla neděle, nemusela jsem vstávat do školy takže se mohla prospat. Gabbi mi napsala že dneska chce jít ven a že ať vezmu i kluky. Tak jsme se domluvily na odpoledne.
Vyšla jsem z pokoje ještě v pyžamu, potkala jsem Jacka, Corbyna a Jonaha, hned jsem jim řekla že dneska půjdem ven i s Gabbi. Tak jsme šli všichni dolů na snídani.
Po snídani jsem šla nazpět do pokoje kde jsem se umyla a převlékla do sportovního, každou neděli chodím běhat a cvičit s Jackem.
Čela jsem na něho před dveřma, když už se konečně uráčil přijít. Vždy se jdem proběhnout podel moře (které máme za barákem) a potom jdem na malé cvičiště, kde jsem asi hodinu. Celé cvičení nám zatrvá asi dvě a půl hodiny.
Jak jsme se vrátili domů tak jsem se zase šla osprchovat, nevím proč ale takhle to pořád dělám.
Už bylo odpoledne tak jsem šli do restaurace, říkáme tomu rodiný nedělní oběd.
Bylo asi dvě hodiny, tak jsem vzala skate (Btw. S bráchou už jezdím od malička) a kluky a vydali jsme se na menší skate hřiště které je na pláži ale je blíž ke Gabbi. Přišli jsme tam a už tam byla Gabbi jen jsem zamávala a řekla "Jacku kdo tam bude první tak vyhrává." Rychle jsme naskočila na skate a jela k rampě. Jasně že jsem byla první. Pak jsem obejmula Gabbi a pak jí obejmul i Jack, všichni jsme se na něj tak koukli a nechápali co se teď stalo. "Jak se těšíte na poslední týden školy?" Řekla Gabbi.
"Kdo by se netěšil?" Odpověděl Daniel.Byli jsme venku už asi dvě hodiny, když mě napadlo dát dohromady Jacka a Gabbi. "Hej Jacku a Gabbi pojďte na slovíčko." Vykřikla jsme.
Přišli ke mně. "Co potřebuješ." Řekli
"Co kdyby jste se dali do hromady?"
"Já bych chtěla." Řekla Gabbi když v tu chvíli řekl Jack "Dobře" zasmál se a dal jí pusu na rty, až mě to dojalo k slzám. Šli jsme nazpět za ostatníma.
Pak jsme byli venku asi ještě tři hodiny a potom jsme šli domů. Já šla hned spokojeně spát, byla jsem pyšná na mýho bratra a i na sebe.Druhý den
Přijeli jsme do školy a viděla jsem Daniela jak se tam líná s nějakou holkou a přitom se kouká na mě, bylo mi hrozně, hned jsem utekla. Gabbi přiběhla za mnou a řekla mi že to bude v pohodě. Uklidnila jsem se a šla jsme do třídy. "Hej v pátek je párty u Johna, tak tam pujdem!" Řekla a já Ji na to kývla.Celý týden jsem se vyhýbala Danielovi, který mi furt klepal na dveře, volat a psal, neřešila jsem to a už jsem se jen těšila na večer.
Odešla jsme z domu asi v sedm hodin. Přišly jsme dovnitř a začaly jsme se bavit. Byl to super večer když mi nějaká holka řekla že přišla i bráchovo parta i s bráchou. To mi ten úsměv trochu sklesl. Šla jsem si pro pití když v tom mě začal ošahávat nějakej kluk, šeptal mi do ucha něco, neposlouchala jsem ho a jenom jsem se odtrhla od něj ten za mnou šel, já to chtěla říct Gabbi ale než jsem došla tam tak mi chytil ruku a tahal mě ven začala jsem křičet "Gabbi, Jacku, kluci" Když jsme vyšli ven tak jsem se ho pustila a viděla jsme jak Gabbi a kluci vyběhli z baráku a dál už jsem neviděla protože už jsem byla pryč, vím jen to že za mnou běžela Gabbi. Přiběhla jsem domů, rozutekla jsme se do pokoje a hned do postele spát.
Druhý den
Bylo mi trochu špatně protože jsem tam i trochu něco vypila. Najednou mi přiběhl do pokoje Corbyn, začal mi furt říkat "To musíš vidět!"
"Tak jo" Podívala jsem na video ve kterém bylo to že tam se začal hádat Daniel a ten kluk co mě ošahával, něco tam říkali a potom jsem slyšela jen jak Daniel řek "Já jí miluju a nenechám nikomu na ní šahat." A potom už se na sebe vrhli jak psy. Bylo to hrozný. Potom co jsem to dokoukala tak mi ukápla slza a Corbyn mě obejmul. Utřela jsem jsi slzu a rychle jsem běžela do Danielovo pokoje už byl vzhůru a asi byl ve sprše. Sedla jsem si na jeho postel a čekala něž vyjde. Najednou se otevřeli dveře a vyšel z nich Daniel celej pomlácenej, bylo mi ho líto. "Jsi v pořádku?" Zvedla jsem se a běžela jsem k němu.
"To je v poho jen jsem trochu pomlácenej to je normální." Obejmula jsem ho a pak jsem mu dala pusu, začali jsme se líbat, bylo to úžasný.Když jsme skončili tak jsme šli dolů na snídani. Cítila jsem se úžasně. Taky jsem viděla všechny kluky jak jsou pomlácení, bylo mi jich všech líto. Udělali jsme skupinové obějetí. Potom jsme všem oznámila novinu "Takže kluci musíme vám říct novinu, je to to že já a Daniel spolu chodíme." Můj brácha mě šel obejmout a dal mi pusu na tvář. Potom přišli všichni a udělali jsme zase skupinové obětí. Byla jsem obklopena láskou, miluju ten pocit.
Po snídani jsme šli s Danielem do postele a koukali jsme celý den jen na filmy, bylo to to nejlepší prázdninový den co znám. Večer už jsme jen šli spát.
Snad se vám to líbí.
Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Já a Daniel [ Why don't we]
Teen FictionJmenuju se Mari a je mi 18 let. Žiju s bráchou a jeho nejlepšíma kamarádama.