4.

61 0 0
                                    

Ráno bylo jako každé jiné, umýt, obléct, převlíknout. Už jsme chtěly vyrazit ale v tom mě zastavil Corbyn, otočila jsem se. "Řekneš mi proč jsi jela včera sama?" Řekl a zvedl obočí.
"Jen jsem si chtěla povídat s Gabbi a taky jsem tam nechtěla být s Danielem." Otočila jsem se spátky na dveře.
"Ahoj" řekly jsme obě naraz.

První hodinu jsme měli matiku, proběhla v pohodě, ale moc jí neumím. Na konci hodiny mi učitelka řekla "Mari běž se s Corbynovi domluvit na doučování. Jen jsem usmála a Corbyn taky, je hodně dobrej v matice, tak často poučuje ostatní. Daniel se moc dobře netvářil když zjistil že budu chodit na doučování ke Corbynovi, stejnak bydlíme ve stejným domě. Tak jsem se s Corbynem domluvila že mě bude doučovat každý úterý a čtvrtek.

Po škole jsem jela sama, řekla jsem Gabbi že dneska na kafé moc nemám chuť, tak řekla že domů pujde sama.

Přijela jsem domů bylo úterý, takže jsem čekala na to když přijedou kluci A já se budu doručovat od Corbyna.  Moc jsem se "těšila". Přijeli kluci a já šla s Corbynem do jeho pokoje.

Byli jsem tam asi hodinu, potom jsem šla ven s klukama a Gabbi.

Přijeli jsme pozdě večer tak jsem šla rovnou do postele.

Druhý den
Jela jsem zase sama autem. Gabbi mi po cestě řekla "Musím ti něco říct."
"No a Co?" Bála jsem se jako vždy.
"No už dlouhou dobu si přiznávám jednu věc."
"Jsi snad na holky?" Lekla jsem se
"Ne!" Nastalo ticho a potom "Asi jsem se zamilovala do tvýho bráchy."
"Co že?" Lekla jsem se ještě víc, ale nebyla jsem naštvaná spíš ráda.
"No Jack do tebe Taky." Lekla se pro změnu ona. "Co Jak to víš?"
"Říká mi všechno a řekl mi tohle asi tak před týdnem." Vykulila na mě oči.
"To jsem ráda" usmála se a já taky. Celou cestu už jsme nic neříkaly.

Když jsem ve škole viděla Jacka hned jsem ho obejmula. "Co se stalo?" Řekl s udiveným výrazem.
"Gabbi tě taky miluje." Zasekl se.
"Jsi v pořádku?" Prošel okolo Daniel a řekl "Asi to zasekávání máte v rodině."
Zamračila jsem se a odešla.

Po škole jsem byla doma ale už i s klukama. Tak jsem se vydala do Danielova pokoje, zaklepala jsem a řekla "Můžu?"
"Jasně" rychlá odpověď
Vešla jsem a hned jsem zpustila
"To v tý škole mělo znamenat jako Co?" Jen se zadíval a hned.
"Co jako myslíš? Snad né to na tý chodbě se Jackem?" Sklonila jsem hlavu k zemi.
"Danieli já tebe taky miluju."
"Co že? Jako to je pravda? To snad nemyslíš vážně?" Zakývala jsem hlavou jako ano.
Potom už jsem se slzami v očích odešla na chodbu.
Přiběhl za mnou Daniel a dal mi pusu na rty. Byl u toho Corbyn, Zach, Jack a Jonah, bylo mi to trapný.
Otevřela jsem dveře k pokoji a zamkla jsem za sebou. Potom už jsem z pokoje nevyšla a rovnou jsem šla spát.


Druhý den
Ráno jsem rychle vyběhla z domu nastartovala a jela ke Gabbi. Vešla do auta a já jí řekla vše do se večer stalo.
Jen se na mě koukala s otevřenou pusou. "No a Jack mi to napsal, že mě taky." Usmála jsem se.

Ve škole jsem potkala všechny, bylo mi to blbí jí za nima. Celou školu jsem přežila a potom jsem jela domů. Dneska jsem měla zase doučování. Už jen dva týdny do konce školy a my budem dělat závěrečné testy takže se musím hodně na matiku učit.

Corbyn už přijel a já šla za ním do pokoje, učili jsme se asi tři hodiny protože ten test z matematiky byl už zítra. Co jsme se naučili Corbyn mě zastavil. "Co to bylo včera?" Zeptal se
"Nic?" Jen jsem se tak koukla.
"Myslím tu pusu?" Koukal se na mě tak zvídavě. Jak to dořekl šla jsem do pokoje, přišel tam i Jack. "Od malička jsme byli nejlepší kamarádi a říkali jsme si všechno, tak proč jsi mi neřekla že miluješ Daniela?" Zamračil se. "Jack já nevěděla co by jsi mi na to řekl." Zamračil se znova. "Ale já ti řekl o Gabbi tak ty jsi mi mohla říct o Danielovi, taky je to můj kamarád."
"Promiň ale bylo to moje tajemství."
"Ale nejlepší kamarádi si říkají tajemství a určitě jsi to řekla Gabbi."
Bylo mi blbí mu říct že už to ví dva roky. Tak jsem mlčela, on se naštval a odešel. Chtělo se mi brečet a v tu chvíli přišel Daniel a obejmul mě. Bylo mi líp a dala jsem mu píšu na tvář a on "Můžeme si lehnout a koukat se na film?" A já jen kývla jako ano.

Koukali jsme se dlouho do noci až jsem z toho usla v jeho obejmutí. 

Druhý den
Ráno jsem se probudila s Danielem, až dnes jsme jsi uvědomila jak moc krásně vypadá když spí. Šla jsem do sprchy a umyla jsem se, potom jsem udělala vše co každé ráno a potom jsem se oblékla. Když jsem vešla zpět do pokoje Daniel tam už nebyl, ale nevěšila jsem nad tím hlavu, přece spolu nechodíme. Potom jsem jela do školy na kontrolní test z matematiky. Celý den se už nic moc nedělo takže jsem byla doma. Usla jsem.

Omlouvám se za chyby. Snad se líbí.

Já a Daniel [ Why don't we]Kde žijí příběhy. Začni objevovat