Erre a mondatra meg jelent Shopi. - Tényleg akkor gyere, te nagyszájú nőszemély mutasd, mit tudsz, küzdünk meg. - Hacsi rám nézet rázta a fejét hogy ne, sugallta azt, hogy most kerültünk ide ne balhéval kezdjem. - Ne haragudj Hacsi de ezt nem hagyhatóm ki. Ezzel fel keltem az asztaltól és egy olyan helyre sétáltunk ahol nincs ember. - Na, mutasd, mit tudsz, mire ilyen nagy a szád Shopi. Ezzel a szemem barna helyett vörös lett. - Shopi meg indult felém meg akart ütni, de ki kerültem másodjára gyorsabban jött felém így meg tudott ütni mindenki látta, hogy be lilult egyből ez meg hozta a kedvem a lila folt is fokozatosan el tűnt láttam mindenki csodálkozó tekintetét. El kezdtem sétálni Shopi felé és vettem egy mely levegő és a lámpából gyűjtöttem a szivárgó szikrakat energiát megint el kezdett áramolni körülöttem a kezemmel suhintottan azzal egy kisebb villám el hagyta kezem. Ez után el tűntem meg jelentem Shopi mögött észre vett meg fordult próbált meg ütni el kaptam a kezét majd én ütöttem meg kicsit el repült és szikrázott. - Vissza kaptad azt a pofont most már remélem, nem fogsz olyan nagy arccal jönni hozzánk. - a szemem vissza változott barnára és vissza mentem Hacsihoz aki úgy nézet rám hogy nem akarta el hinni hogy mi van. - Ne haragudj Hacsi és amúgy vissza fogtam magam a kedvedért. Hallok mögülem egy hangot. - Lám egy kitsune és áram elemű ritka teremtés vagy, hogy hívnak kedves. - erre a mondatra meg fordultam és látom, hogy egy tőlem talán 3 ével idősebb srác mondta. - Brátrix vagyok, de hívj Trixnek. És miét vagyok ritka teremtés, ha tudhatóm? - Régen vadásztak a te fajtádra szinte ki is irtottak benneteket. Van a fel menőid között ilyen vér vonalú személy?
YOU ARE READING
Különleges suli
Science FictionMikor ujra szol a hang : ki a következö Be megyek És látom hogy menyi véres tasak És tü van elö készitve És már menyi vér van le véve es azok fel cimkézve A hang aki korában ki szolt most látom ugy 25 körüli hölgy lehet Hölgy : gyere most ves...