- Értem szóval a hegyekben születtél. A szüleidet és a felnőtteket meg gyilkoltak.
- Pontosan fogalmazhatunk így is. De miért volt ilyen fontos ez a történet?
- Azért drága gyermekem, mert én magam is kitchune vagyok, ámbár nem annyira erős, mint te. A történet alapján a te vér vonalad nem csak a hegyekből származik a kitchunék történetében csak egy család volt képes elektromosságot /áramot használni kepeségeként az pedig a legrégebbi családok egyike úgy is fogalmazhatunk úgy is, hogy az egyik ősi vérvonal. Összesen 4 ősi kitchune család van. Ők teremtették a kitchunéket. Tehát ha szeretnél szertartással te is tudnál teremteni kitcunékat de ők természetesen sosem lesznek annyira erősek, mint te.
- Ez érdekes, de fogalmam sem volt ezekről és arról sincs milyenek a szertartásaink.
- Ha lesz, időd be mutatlak 3 veled egy idős gyermeknek. Remélhetőleg őrülni fogadnak neked.
- Majd ki derül, ha te meg lepődtél, hogy az én vér vonalam nem tűnt el nem tudom ők, hogy fognak reagálni. És azt se tudom, ki különleges van az én vérvonalamban azon kívül, hogy az alapító családokhoz tartozik. Lehet, majd egyszer rá jövök, de addig rejtély marad.
- Hamar választ fogsz kapni a kérdésekre, viszont úgy ahogy nekik is neked is hamar ki kell jutnotok innen, mert ha meg tudják, milyen értékes a véretek rossz célra fogják használni. És azt nem igazán szeretnénk igaz?
- Természetesen nem, de a barátnőm nélkül nem igazán mennek szívesen sehova öt is velem együtt hozták ide. És ha innen ki jutnának hova tudnám menni ahol ne, találnának ránk?
- Ezt a többiek tudják, és ne aggódj tetszeni fog, és szerintem a barátnőd is veletek tud tartani, de sietnetek kell, majd ha sikerül.
Nos, gyere, velem be mutatlak néhány embernek akkor.
- Rendben. Ámbár nem tudom mi lesz a reakciójuk attól kicsit tartok.
-(sétáltunk nem keveset az udvarol rejtett folyósokon keresztül
Míg egy épület 4 fala közé értünk
Ott alt 3 alak innen meg nem tudtam ki venni, hogy kik lehetnek azok vagy, hogy hány év körüliek lehetnek.)
YOU ARE READING
Különleges suli
Science FictionMikor ujra szol a hang : ki a következö Be megyek És látom hogy menyi véres tasak És tü van elö készitve És már menyi vér van le véve es azok fel cimkézve A hang aki korában ki szolt most látom ugy 25 körüli hölgy lehet Hölgy : gyere most ves...