Mikor magamhoz tértem számomra ismeretlen helyen ébredtem a sebeim be gyógyultak 1 kivételével azon kötés volt. De ami kicsit szemet szúróbb volt, hogy 4 ember állt körülöttem és érezni lehetett, hogy bámultak. És végül meg szólal az egyik.
- Ne haragudj, ha először bunkó voltam, de nem igazán tudtalak hova tenni apró és törékenynek tűntél és végül ki derült, hogy ősi vér van benned ráadásul nem is akar melyik. Viktor vagyok Hold klánból. A Mellettem lévő lánya barátnőm Viktória, ő médium.
- Én Tamás vagyok, Nap klán leszármazottja. Örvendek a találkozásnak csillagok gyermeke.
- Csillag? Ezt hogy érted?
- Nem is tudod, hogy a Csillag klánba tartozol? Hogy hogy nem mondtak semmit a szüleid?
- Tamás, Beátrix szülei és rokonait meg öltek mikor még kicsi volt azóta nevelő szülei voltak. Így szerintem meg sok mindent nem tud. Úgy hogy kérlek, mondjátok el neki mindent és tanítsátok, meg amire tudjátok. De az lenne a legjobb, ha hamar el tudnátok jutni oda.
És útközben meg keresetek a Mars klánt.
- Rendben.
- Szóval pöttöm panna te a csillag klánból származol, ha jól értelmeztem azt, amit láttam. 1 kérdésem lenne, hogy élted túl a klánod le mészárlását főleg kis gyerekként. Ezen kívül, ha jól értettem a neved Beatrix. Mióta tudsz a képességeiről?
- Nos... Igen a nevem Beatrix. Nem régóta tudok a kepeségeimről
Néhány napja mióta ide hozták akkor jelentek meg. És úgy éltem túl, hogy édes anyám el rejtett engem és a többi szülő a saját gyerekét, és meg mondták, hogy nem jöhetünk elő hiába hallunk bármit is, csak akkor jöttünk elő mikor már nagy volt a csend túl nagy mikor ki jöttünk a rejtekhelyről láttuk, hogy mindent porig égettek és a szüleink nem voltak sehol. Mi meg el kezdtünk az erdő felé sétálni, ami anno tiltót terület volt, de mást nem tudtunk ott találkoztunk emberekkel, akik haza vittek minket
És azóta nem láttuk egymást, de biztonságban nőttünk fel gondolom én.
- Hmm. Érdekes történet szegény kis hercegnőcske (szólalt meg a lány először)
- Nah jó ö már most nem szimpi lehet, hogy drága médium, vagy de ne fogd arra, hogy a képességed miatt mert rohadtul nem
Ismerek egy médiumot, aki a szöges ellentéted.
YOU ARE READING
Különleges suli
Science FictionMikor ujra szol a hang : ki a következö Be megyek És látom hogy menyi véres tasak És tü van elö készitve És már menyi vér van le véve es azok fel cimkézve A hang aki korában ki szolt most látom ugy 25 körüli hölgy lehet Hölgy : gyere most ves...