Common Life - 10.časť (END)

944 51 10
                                    

,, Budete mať dievčatko.'' oznámil doktor. Jared ma pobozkal už sa neviem dočkať, keď ju budem držať na rukách mala Jessie.

.

.

,, Jared asi mi praskla plodová voda.'' Jared ma vzal na ruky a položil do auta.

Naša malá princezná ide na svet..

.

,, Nech sa vám páči.'' položili mi do rúk malé dievčatko so smaragdovými očkami. Mala malilinké ručičky. Usmiala som sa. Jared si sadol vedľa mňa na postel.

,, Vitaj do rodiny Jessie Katherin Wiiams.'' malá sa usmiala. Bol to môj najšťastnejší deň na svete. Pobozkala som Jareda a Jessie som pohladkala po tváričke.

.

,, Jessie Katherin Wiliams.'' skríkla som. Malé stála predo mnou so sklonenou hlavičkou a hrala sa s prstočkami.

,, Čo sa to tu deje?''do obývačky vbehol Jared.

,, Tvoja dráha dcérka rozbila notebook, po dome je všade plastelína a ja nestíham k doktorovi.''

,, Ja to tu dám do poriadku a už bež.'' Jesie hneď na mňa skočila. Zavadzalo jej moje 5 mesačné bruško. Objala som ju a dala jej pusu na noštek. Podala som ju Jaredovi a bežala k doktorovi.

Tak môj život. S Jaredom sme spolu 5 rokou. Milujem ho a on mňa. Jessie má  4 roky a je to taký malý diablik s tváričkou anjelika. S Jaredom čakáme druhé bábo. Má to byť chlapček. Už máme aj meno. Anthony. Už sa neviem dočkať.

Derek a Dylan - Bývajú o 2 domy ďalej od nás. Majú dvoch chlapcou. Mike a Paul. Strašne sa podobajú vždy si ich mýlim. Kelsey má 13  rokou. Mike a Paul budú mať 4. Dylan chce ešte jedno dieťa ale Derek už nie. Ani sa mu nečudujem. Mike a Paul sú dvaja diabli.

Môj otec a Sandra(jeho manželka) -áno môj otec sa znovu oženil. Sandra je veľmi milá. Sú spolu 2 roky. Strašne im to pristane.

.

.

,, Mama?'' po schodoch zišla moja 17 ročná dcéra Jessie. O mesiac končí strednú a o 3 dni bude mať 18. Anthony má 14.

,, Áno?'' obrátila som palacinku.

,, Môžem ísť von s Kels?'' prikývla som.

 Kelsey má už 22 a má priateľa. Chystá sa odsťahovať do Ríma. Dylan a Derek ju nechcú pustiť. Dvojičky majú 17. No a Kiara má 7. Áno Dylan a Derk majú 4 deti.

Nikdy nezabudnem ako som spoznala Jareda, Dylan a Dereka. Mô život sa zmenil z minúty na minútu. Ale má krásne 2 deti a úžasného manžela. Nič viac som si priať nemohla...

Tak a je to tu... Koniec 2.série.

Chcem poďakovať za Votes a komenty... Som rada, že túto story niekto čítal. Dúfam, že budete čítať aj jej pokračovanie.

Po dlhom čase prišiel koniec príbehu Lucy a Jareda. Teraz sa otvára kapitola pre ich deti. Život pokračuje ďalej a ja sa budem snažiť stotožniť s novou hlavnou postavou Jessie a Alexandrom.

Prajem vám pekné čítanie a na koniec pesnička pre uzavretie tejto kapitoly života a otvorenie novej. :D :*

Common Life ( SOLD II.)Where stories live. Discover now