Vstala som okolo 9:00. Osprchovala som sa a obliekla. Zišla som dole a na stole boli palacinky. HMM.
Sadla som si za stôl a začala jesť. No malému to nechutilo tak som bežala na záchod a vyvracala aj minuloročné Vianoce. Umyla som si ústa a rozhodla sa pre rohlík s maslom. Dojedla som a bežala som si po kabelku a mobil. Na displeji Iphonu svietilo meno Katherin. Telefonát :
K - Ahoj. Ideš po Jareda ty?
L- Áno už som na ceste. Katherin?
K- Čo sa deje Lucy?
L- Nič. Malo by sa?
K- Som síce stará ale vidím ako sa Jared trápi a ty s ním.
L- Porozprávame sa neskôr. Ahoj.
K- Ahoj.
Naštartovala som auto a vyšla na cestu do nemocnice. Zaparkovala som na parkovisku, vzala som si kabelku a zamkla auto. Vyšla som do nemocnice. Nemocnica mi naháňa strach od kedy som začala chodiť za Jaredom. Vošla som dnu a namierila si to do izby, kde sa nachádzal Jared. Bol zbalení a oblečení. Keď ma zbadal tak sa usmial a objal ma. Vdýchla som do seba jeho úžasnú vôňu ktorá pre mňa bola ako droga. Odtiahli sme sa od seba a vyrazili von z toho príšerného miesta.
,, Toto mi chýbalo." nadýchol sa čerstvého vzduchu keď sme vyšli s nemocnice. Usmiala som sa.
,, Jared?" otočil sa na mňa.
,, Áno?"
,, Vieš ja-ja.."začala som koktať.
,, Čo sa deje Lucy?" opýtal sa ustarostene.
,, Tvoja mama nás pozvala na večeru, ktorá je pre teba. Vraj uvítanie do života."usmial sa.
,, A o koľkej tam máme byť?" sadol si za volant a ja som mu podala kľúče. Naštartoval a vyšiel z parkoviska.
,, O 19:00. Príde Dylan,Derek, malá Kelsey a môj otec." zaparkoval na príjazdovej ceste. Vystúpili sme a vošli dnu.
,, Nič sa nezmenilo." usmial sa. Vzal si tašku a zamieril ku schodom. Nasledovala som ho.
,, Všetko mi ťa tu pripomínalo tak som s ničím nepohla. Dokonca som spala iba na svojej strane postele." vošli sme do našej spálne.
,, Mám ťa rád." chytil ma za boky a zdvihol do vzduchu. Začala som sa smiať a on so mnou. Tak veľmi mi chýbal jeho úsmev.
,, Sú 4 hodiny takže máme ešte čas. Čo podnikneme?" sadol si na posteľ.
,, Pomôžeš mi vybaliť tvoje veci a potom si môžeme pozrieť film." kývol na súhlas. Otvorila som jeho tašku a začala vybaľovať veci. Jared ma pozoroval.
,, Už to nevydržím." nestihla som ani zareagovať a už som ležala pod Jaredom. Začal sa ku mne približovať. Kúsok od mojich pier sa zastavil. Nevydržala som to. Ruky som dala k jeho vlasom a zaplietla do nich prsty. Pritiahla som si ho k neba a spojila naše pery. Začal nimi hýbať a jazykom si pýtal vstup do mojich úst, ktorý som mu hneď povolila. Jazyky začali 3.svetovú vojnu.
Po chvíli sme sa od seba odtiahli, keďže k životu je potrebný kyslík. Rozdýchavali sme to čo sa práve stalo. Pozerala som sa do jeho smaragdových očí.
,, Milujem ťa." týmito slovami mi vyrazil dych.
,, Aj ja ťa miluje"' usmiala som sa. Zase sa nalepil na moje pery. Jeho peri chutnali po jahodách. Hmm.
.
.
Bolo už 19:00 a ja som si práve obliekala šaty. Musela som zvoliť volnejšie aby nebolo vidno moje bruško. Chcem ešte počkať, kým to bude s Jaredom pevné. Nakoniec som si obliekla boli to šaty po kolena. Boli biele a dole bola modrá. Mali zlatý opasok a vzadu boli dlhšie ako vpredu. K nim som si vzala zlaté topánky na podpätku a diamantový náramok a k tomu diamantové náušnice. Náramok a náušnice som dostala od Katherin a pána Stephena ako svadobný darček. Nebrala som si kabelku, keďže som ju nepotrebovala. Vzala som si mobil a vyšla z kúpelne. Pred posteľou stál Jared a nemohol si zaviazať kravatu. Prišla som k nemu a zaviazala som ju.Mal na sebe čierny oblek, bielu košeľu a modrú kravatu. Ladili sme. Obul si čierne topánky a chytil ma za ruku.
,,Mohol by si mi odložiť mobil?" prikývol a strčil si ho do saka. Zamkol dom a otvoril auto. Nasadli sme a vyrazili k Wiliamsovým. Zaparoval v garáži. Bolo tam plno auto. Všetky luxusné a drahé. Ešte som tu nebola. Jared si všimol ako pozerám na auta a usmial sa.
,,Páčia?" usmial sa.
,, Sú úžasné." chytil ma za ruku a viedol dnu. Všetci sedeli na gauči a horlivo niečom rozprávali. Keď nás uvideli tak sa hneď postavili. Začali Jareda objímať. Sadla som si vedľa Kelsey, ktorá čakala kým sa uvoľni priestor a bude môcť skočiť na Jareda.Vzala som ju na ruky a vybrala sa k Jaredovi.
,,Pozor! Pozor!" všetci ustúpili a Jared si vzal malú na ruky. Ona ho silno objala a vtíska mu bozk na líce. Jared sa na ňu usmieval.
,,Poďte večera už je pripravená."povedala Katherin.
,,Ešte si tu niečo vyriešim s Derekom." povedal Jared. Katherin, Stephen a Kelsey odišli do jedálne. V obývačke som ostala ja, Jared, Dylan a Derek.
,, Takže ty si nabúchal zase moju sestru." Jared začal do Dereka šťúchať prstom.
,,ČO-O ja-ja za to-o nem-môžem." povedal Derek so strachom v hlase.
,, A kto?"Derek sa otočil k Dylan a kľakol si na kolená.
,, Prepáč. Prepáč že som ťa nabúchal." Dylan vypleštila oči a potom skríkla.
,,Jared!" Jared sa začal smiať a utekal preč a Dylan za ním. Začala som sa smiať. O chvíľku Jared vbehol do obývačky a zvalil sa na gauč a Dylan naňho. Smiali sa.
,,Padajte z môjho gauča." skríkla Katherin, keď vbehla do obývačky. Rýchlo som sa vytratila do kuchyne. Akurát sa tam zdravil môj otec s pánom Stephenom.
,,Ocííí." vbehla som mu do náruče.
.
Večera prebehla v poriadku až na skoro prerieknutie sa Katherin o tom, že ako sa má bábätko. Ale Jared si to nevšimol. Teraz ležím na guči a Jared ma zo zadu objíma. Pozeráme nejaký film ale nevnímam jeho obsah.
Všetko sa zmenilo. S Jaredom sa Milujeme.
Čakáme bábo, aj keď o tom nevie.
,, Si unavená?'' opýtal sa Jared, keď mi začali klipkať oči. Unavene som prikývla. Vzal ma do náruče ako nevestu a odniesol do izby, kde ma položil na postel a prikryl perinu. Zaspala som..
Z pohľadu Jareda (kratučké ) :
Som šťastný. Mám ženu ktorú milujem. Úžasný dom a prácu. Časom môže byť aj dieťa ale teraz ešte nie som pripravený. Lucy podľa mňa tiež nie.
Keď som ju položil do postele hneď zaspala. Vypol som televízor a išiel si ľahnúť k nej. Prikryl som nás a objal ju okolo pása. Po chvíli som zaspal..
Nová časť.. Dúfam že sa páči. Inka ďakujem - fullmoonshine_. Som rada že sa ti moja story páči. :D :D