SARAH
Aku sangat bahagia menikmati hari bahagia ini.Xsangka aku juga seperti perempuan lain.[bahagia].Aku menjeling suamiku yang telah aku benci dan akhirnya kami hangat melayani cinta.kau orang mesti macam x percaya kan?.Aku yang benci lelaki tiba ii aku kahwin dan aku sedang bercinta dengan suamiku.
"Abang,bangunlah. dah subuh ni"aku mengerakkan suamiku yang sedang tidur malas di katil kami.
"sayang,tunggu lah sekejap 5 minute more"katanya sambil menarikku ke pelukannya dan dia mencium bibirku dan aku terkedu sambil merah muka.
"abang!!!"jeritku.dia melepaskan bibirku yang berwarna merah itu.
"ye sayang"katanya sambil bangun dari tidur.comelnya bila dia bangun dengan mata yang sepet itu.
"abang,errrr....jom....sarapan"kataku sambil muka merah.
"sayang,kenapa muka sayang merah"soalnya
'boleh pula dia tanya aku kenapa muka aku merah sedangkan dia cium bibir seksi aku tadi'kataku geram dalam hati
"X ada apa sebab pon"muka aku beransur pulih
"sayang,kalau abang nak gigit sayang boleh x?"soalnya sambil sengih nakal
'aduhai,sejak bila aku ada suami yang miang ni hadoiiii'bisikku dalam hati.
"jomlah kita sarapan dulu ye abang?"kataku
"ok sayang"dia kenyitkan mata nya ke arah isterinya penuh menggoda.
'erkkkkk.....dah kenapa dia ni?'kataku pelik dalam hati.
Aku bergerak ke meja makan dan aku terus menghidangkan apa yang aku masak.[jangan ingat aku x terer masak].
"Wow......sayang ke masak semua ni?"bulat matanya apabila aku menghidangkan makanan.
'dia ni macam x percaya aku terer'kataku
"mestilah sayang masak,kalau x kebulurlah suami sayang ni"kataku sambil senyum menggoda ke arahnya.dia kelihatan terkedu dan tersenyum miang.
"sayang........"dia pergi ke arahku dan dia mula mencempungku
"abang!!!"jeritku dan mula memeluk lehernya.
Dia kelihatan sangat kacak jika dia cukur jambangnya dan seangkatannya.Dan aku rasa seperti di awangan apabila dia juga mencintaiku.[LOVE]
Dia meletakku di atas katil dan mula berbisik
"sayang tunggu abang tau"katanya
'aku nak sangat tengok muka handsome dia yang bercukur'aku mula berangan dan tiba ii aku melihat lembaga yang sangat handsome dan aku terngaga apabila melihat itu ialah suamiku
'wtf,kenapa dia nampak handsome sangat?'kataku dalam hati
"handsome x abang?"katanya sambil tersengih.dia memperkemaskan ikatan tuala.bodynya yang sanagt sado itu pasti jadi tarikan semua perempuan dan idaman juga.aku mula cemburu apabila nanti dia akan dipandang perempuan lain.aku x nak.
YOU ARE READING
KAU SAYANG AKU?
HorrorSEORANG MAFIA INGIN MEMBUNUH KELUARGA YANG TELAH MENGHANCURKAN KELUARGANYA.DIA YANG TELAH KEHILANGAN KELUARGA INGIN MENAMATKAN RIWAYAT MUSUHNYA.BERJAYAKAH DIA MELUNASKAN DENDAMNYA? SORRY KALAU X BEST.NI IDEA AQ BIASA II JE.