BAB 1:DENDAM

16 2 1
                                    

Flashback

"Ibu....jangan tinggalkan sha"kataku.Aku menangis sambil bermimpi pasal kejadian hitam yang menimpa diri.Dia terjaga dari tidurnya yang lena.Dia mesej kawan karibnya iaitu.,nina.Ya,dia kehilangan ibu dan ayahnya disebabkan musuhnya.Aku berjanji untuk memnusnahkan keluarga tersebut kerana telah menghancurkan kebahagiaanku.

Aku:nina,aku kerap bermimpi pasal kejadian yang telah menghantui aku.ya,dia bermimpi kerana dia rindukan keluarganya.

Nina:sabarlah sha,allah mahu uji kau sama ada kau kuat atau x

Aku:tapi nina,aku x kuat terima kehilangan ini.Aku rasa bahu aku dihempap dengan batu yang sangat berat tapi aku tetap mahu balas dendam.

Aku memandang fon yang aku messej nina.nina sahabat aku yang paling rapat.Nina sudah off.

Esok[skip]

nama kumpulan aku ialah THE SNAKE.Jangan gelak tahu sebab bila siapa musuh aku,aku akan jejaknya dan kerahkan member aku membunuh.Kalau aku bunuh,mmg x laaaa.

FARID

"Hai mama,good morning"aku salam mama aku dan papa aku yang sudah berumur 40-an."mari sini farid,makan dengan mama"ajak mamaku."Aikkkk,x ajak paa sekali ke,sampai hati sayang"usik papa."Hesyyyyy...abang ni x sabar ii saya nk ajak la ni"mamaku cover malu.ya,aku anak tunggal dan lelaki."Mama,farid pergi kerja dulu ye"aku salam tangan mama dan papa aku dan cium pipi mereka."Haihhhhh,abang x risau ke tentang farid"kata mama."Laaaaaa...kenapa"kata papa."sebab farid nk masuk 30-an,dia kan belum kahwin lagi.Saya risaulah pasal perkahwinanya sebab saya tidak mahu terjadi macam anak saudara saya"ya,anak saudaranya kahwini pilihannya dan malangnya lelaki itu bukan orang yang baik seperti yang dijangkakan.talam dua muka la dikatakan.

Farid tidak tahu mamanya  ialah seorang yang jahat.Dia pernah membunuh seorang wanita kerana dia mencintai lelaki lain tetapi itu semua kisah silam.

Perempuan itu berkata"aku nak korang cari budak ni dengan perempuan ni"katanya sambil mengambil gambar lusuh seperti gambar perempuan yang sedang mendukung anak perempuannya sambil tersenyum

dia melemparkan senyuman jahat dan berkata"aku akan pastikan kau akan mati di tangan aku"dan dia gelak kuat sekali.






KAU SAYANG AKU?Where stories live. Discover now