BAB 5:PENCULIKAN?

6 1 0
                                    

FARID

Aku baru balik dari rumah dan aku pelik mengapa dia serang pun dalam rumah

aku berkata"asalamualaikum.....ada sesiapa dalam rumah?mama?papa....."aku terasa ada sesuatu benda keras terkena aku dan aku terjatuh.

aku terdengar suara asing berkata"good job......korang"dan matanya terus gelap.Dia berfikir siapakah yang berbuat begitu kepada keluarganya.Setahunya dia x pernah ada musuh.mengapa tiba ii ada penculikan?

FLASHBACK[waktu sarah kecil]

"ibuuuuuu.....kenapa kita diserang dalam rumah?"kataku

"kita diserang sebab musuh ibu datang untuk mengambil ayah"kata ibuku yang sudh tertikam akibat untuk menyelamatkanku.Umurku waktu itu baru sahaja 7 tahun.Belum tahu apa ii lagi semasa itu.Dan skrng sewaktu dia besar,dia akan membalas balik deritanya kepada perempuan itu.

"aku akan membalas balik kau perempuan jahanam sebab kau bunuh keluargaku"balasku

SKIP[FLASHBACK]{MAMA FARID}

"aku nak korang semua serang alamat rumah ni sebab aku ada dendam dengan perempuan ni"aku bagi gambar seorang perempuan dengan suami yang dia nikahi.lelaki itu yang aku cinta tetapi malangnya dia  memilih perempuan itu sebagai isterinya.

"baiklah puan....kami akan ikut suruhan puan."kata pembantuku dan mereka melaksanakan dengan bijak.tapi malangnya dia x tahu kewujudan anak kepada perempuan itu akan membalas dendam terhadapnya.

Selepas kejadian itu,dia lari dan dia bersembunyikan diri dan kahwini lelaki yang dia jatuh cinta buat kali kedua.

selepas kejadian itu juga,dia bertaubat dan menyesal tindakannya membunuh keluarga itu.





















KAU SAYANG AKU?Where stories live. Discover now