Merhaba arkadaşlar ben su anda 45 kiloyum , kilo sorunum var :( Şimdi size 10 günde nasıl zayıflancağını söyleyeceğim . ( tecrübem var )
1. Madde - İlk günümüz yumurta ile başlayacağız . Sadece yumurta yiyip su içeceğiz , kesinlikle ek bir tatkullanmayınız , 3 öğünü kesmeden yani üç öğün yiyeceğiz , ve akşam dans edicez . Evet biliyorum biraz saçma ama dans kesinlikle çok zayıflatıyor ( istediniz ve sevdiniz bir dans türü olabilir . ( bence bale veya modern dans ) :)
2. Madde - İkinci günümüz haşlanmış patates tüketeceğiz , biliyorum o çok yağlı diyeceksiniz ama denemekten zarar gelmez ( denedim ve işe yaradı ) . 3 öğün sabah öğle akşam ve yine akşam dans edeceğiz sessizce :)
3. Madde - Üçüncü günümüz meyvelerrrrrrrrrr ! :) . Sadece meyve tüketeceyiz ve çok eğlenceli olacak , sabah , öğle , akşam ve gine son olarak dans edeceğizzzzzz :)
4. Madde - Dördüncü günümüz sebzelerrrrrrrr :) biliyorum pek güzel değil ama heycanla söyleyince güzel gelir sanmıştım :) evet bütün gün boyunca sebze yiyebiliriz ve akşam dans en eğlenceli kısmı :)
5. Madde - Ve son günümüzz , hepsinden azar azar yiyeceğiz ve sonra dans her zaman olduğu gibi :)
ÖNEMLİ !!!
ARKADAŞLAR BU 5 MADDE 5 GÜN OLUYOR , BU BEŞ GÜNÜ TEKRAR BAŞTAN ALICAKSINIZ !!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflamak İsteyennnnnnn ? !!!
Fiksi RemajaBiliyorum sizde benim gibi kendinizi şişko hissediyorsunuz