(4)

1K 86 6
                                    

.
.
Lisa. .Chaeyoung ကို ဟန္ျမစ္ ကမ္းနားလမ္းဘက္သို႔...
ေခၚလာၿပီး...ခံုတန္းေလးေပၚထိုင္ဖို႔..မ်က္စျပလိုက္သည္။
Chaeyoung က ခုနကကိစၥေၾကာင့္...စိတ္ထဲမအီမသာျဖစ္ေနေတာ့....

"Lalisa နင္ ငါ့ကိုဘယ္ေခၚလာလဲ.."

"ဒီေနရာေလ..အရင္က ငါတို႔ေက်ာင္းပိတ္ရက္တိုင္းလာတယ္ေလ..."

"သိတယ္ ဘာလိုေခၚလာတာလဲ..ငါတင္းေနတာေနာ္..Lisa "

"Chae ရာ နင္ဘာေတြလိုက္လုပ္ေနလဲ...နင္ဘာလို႔ jisoo unnie ကိုလိုက္တာလဲ...ဆိုတာ..ငါသိတယ္ေနာ္..."

"ငါ့ကိစၥနဲ႔ငါပါဟာ.."

"နင္..ဘယ္သူနဲ႔ ေလာင္းစားေၾကးလုပ္ျပန္ၿပီလဲ Chaeyoung "

"Jimin နဲ႔.."

"နင္ရူးေနလား Chaeyoung ...unnie လိုလူမ်ိဳးရဲ႕ အခ်စ္ကို နင္ရသြားရင္ နင္ကအရမ္းကံေကာင္းတဲ့သူျဖစ္ေနလို႔ဘဲ....မကစားပါနဲ႔ဟာ...နင္မွားသြားမယ္..Chaeyoung "

"ငါမသိဘူး Lisa. .ငါလုပ္ခ်င္ရာလုပ္မယ္..နင္သာ ငါ့သူငယ္ခ်င္းပီသရင္..ဒီကိစၥကိုေျပာျပစရာမလိုဘူး"

"ေအပါ..မေျပာနဲ႔ဆို ငါမေျပာပါဘူး...နင္သာအေတြးအေခၚမမွားေစနဲ႔...မွားၿပီးမွျပန္ျပင္လို႔မရတာ..ေနာင္တလဲပါတယ္ဆိုတာမေမ့နဲ႔ Chaeyoung. .."

"စိတ္ခ် Lisa ငါစတဲ့ဇာတ္လမ္ ငါဘဲဇာတ္သိမ္းမယ္....နင္သာ နင့္ဆရာမကို..ေအးေဆး ခ်စ္စမ္းပါ..Lisa ရာ"

"ေအပါ...ေနာက္မွ jisoo unnie ကအသည္းမကြဲဘဲ..အသည္းမာလို႔ ေတြ႕သမၽွလူေတြရဲ႕အသည္းခြဲ ဘုရင္မ က..ဒီတစ္ခါေတာ့...ဘာဆက္ျဖစ္မလဲ..ဆက္ၾကည့္မယ္..Chaeyoung ငါနင့္ကိုအခ်ိန္မီ တားတယ္ေနာ္..လက္မခံတာ..နင္ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္...ေနာက္ထပ္ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ငါအၾကံမေပးေတာ့ဘူး.."

"စိတ္ခ်ပါ..Lisa ya! ငါ့စိတ္ငါႏိူင္တယ္..."

"ျပန္ၾကရေအာင္...Chaeyoung. .."

Lisa နဲ႔..Chae အတူတူ အိမ္ျပန္လာခဲ့ၾကသည္။
....ကားထဲမွာေတာ့...ႏွစ္ေယာက္သား..ဘာမွမေျပာဘူး..တိတ္ဆိတ္ေနေလရဲ႕...။ Chaeyoung ကေတာ့..စိတ္ႏွစ္ခြျဖစ္ေနၿပီး...သူက jisoo ကိုအဲ့ေလာက္ထိလွလိမ့္မယ္လို႔မထင္ထားဘူးေလ...ခါတိုင္းသူအသည္းခြဲလိုက္တဲ့ေကာင္မေလးေတြက..သိပ္လွတာမွမဟုတ္ ....အခု jisoo ဆိုတဲ့ ဆရာမေလးက..သူ႔ကိုတစ္ခါမွမခံဖူးတဲ့ခံစားခ်က္ေတြ ျဖစ္ေအာင္..ေအးခ်မ္းတဲ့အလွနဲ႔ဆြဲေဆာင္ႏိူင္တယ္..။ jimin နဲ႔ေလာင္းစားေၾကးကို. Lisa စကားကိုနားေထာင္ၿပီး...ျပန္ဖ်က္မယ္ဆိုရင္လည္းမျဖစ္....သူ႔ရာဇ၀င္က..လက္ခံၿပီး ျပန္ဖ်က္တာမရွိ...သူစိတ္အရမ္းရႈပ္ေထြးလာေတာ့....ေဘးက lisa ရွိေနတာကို..ဂရုမစိုက္ေတာ့ဘဲ...

တစ္ဦးတည္း...💟ျဖစ္ေသာ...မWhere stories live. Discover now